Gjest en av de faste som ikke har stått fram som adoptant Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Like før målstreken, og etter drøye fem år i adopsjonsmølla, klarer selvfølgelig den forbanna svineinfluensaen å sette en stopp på ukjent varighet. Vet da søren om jeg har guts til å gå på jobb i morra, eller om jeg skal bli hjemme under dyna og gråte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ventefar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor har du det fra at svineinfluensaen stopper adopsjonsprosesser? Har ikke hørt om stans av flytrafikk til noen av de landene norske søkere adopterer fra. Ikke tro på alle rykter som dukker opp - se bl.a. spørrespalten til Adopsjonsforum i dag som sier: "Vi har ikke fått noen signaler fra noe samarbeidsland om dette. Hvis noen land eventuelt skulle innføre restriksjoner vil det trolig gjelde reiser generelt – ikke spesielt for adopsjonsreiser (som utgjør et mikroskopisk antall av de millioner av mennesker som til enhver tid er på reise i verden). Vi har ingen annen informasjon om reisereadvarsler enn de som offentlige myndigheter i land eventuelt publiserer. Det er viktig ikke å tro på alle slags rare rykter som oppstår på nettet og i andre media i disse dager. Hold hodet kaldt!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en av de faste som ikke har stått fram som adoptant Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor har du det fra at svineinfluensaen stopper adopsjonsprosesser? Har ikke hørt om stans av flytrafikk til noen av de landene norske søkere adopterer fra. Ikke tro på alle rykter som dukker opp - se bl.a. spørrespalten til Adopsjonsforum i dag som sier: "Vi har ikke fått noen signaler fra noe samarbeidsland om dette. Hvis noen land eventuelt skulle innføre restriksjoner vil det trolig gjelde reiser generelt – ikke spesielt for adopsjonsreiser (som utgjør et mikroskopisk antall av de millioner av mennesker som til enhver tid er på reise i verden). Vi har ingen annen informasjon om reisereadvarsler enn de som offentlige myndigheter i land eventuelt publiserer. Det er viktig ikke å tro på alle slags rare rykter som oppstår på nettet og i andre media i disse dager. Hold hodet kaldt!" Fra Spania. Adopsjonsforum har sagt "hold hodet kaldt" i fire år nå, så det er ikke akkurat noe nytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blessed woman x 3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Adopsjonsforum har ikke Spania, så det her skjønte jeg ikke?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en av de faste som ikke har stått fram som adoptant Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Adopsjonsforum har ikke Spania, så det her skjønte jeg ikke?? Ventefar spør hvor jeg har det fra, og jeg svarer fra Spania. Ikke at jeg adopterer fra Spania - om du har klart å misforstå det dithen? Spanske byrå er av en eller anne grunn ofte oppdatert før de øvrige europeiske byråene, og de er mer presise med sin informasjon. Derfor foretrekker jeg å hente infoen min der, heller enn å høre på at Adopsjonsforum si at man ikke skal forholde seg til rykter. Det gjør heller ikke spanske byrå, men de har altså info å gi innimellom. For den som leser spansk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det er jo ikke stopp i matching.. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men det er da beregnet reisetilatelser i dette tilfelle og ingen snakk om at matchingen stopper opp. Så da kan det bli et rush senere med tildelinger for flere datoer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gammel traver Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor har du det fra at svineinfluensaen stopper adopsjonsprosesser? Har ikke hørt om stans av flytrafikk til noen av de landene norske søkere adopterer fra. Ikke tro på alle rykter som dukker opp - se bl.a. spørrespalten til Adopsjonsforum i dag som sier: "Vi har ikke fått noen signaler fra noe samarbeidsland om dette. Hvis noen land eventuelt skulle innføre restriksjoner vil det trolig gjelde reiser generelt – ikke spesielt for adopsjonsreiser (som utgjør et mikroskopisk antall av de millioner av mennesker som til enhver tid er på reise i verden). Vi har ingen annen informasjon om reisereadvarsler enn de som offentlige myndigheter i land eventuelt publiserer. Det er viktig ikke å tro på alle slags rare rykter som oppstår på nettet og i andre media i disse dager. Hold hodet kaldt!" Det står bl.a referert fra CCAA på Inors hjemmesider at de utsetter hentereiser pga svineinfluensaen. Hentereiser har blitt utsatt før også (under sars), og all medfølelse til de det gjelder. Etter en lang ventetid er slikt det siste man trenger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.