Annabeth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hallo Det er vel kanskje ikke foretatt noen tester enda av årets solkrem for barn? Eller...? Noen som vet om hva som anbefales? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det pleier å være de seigeste og mest klissete på markedet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabeth Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Det pleier å være de seigeste og mest klissete på markedet He,he... ja det har du sikkert helt rett i Ikke nok med at ungene haaaater å bli smurt i utgangspunktet, men så må de i tillegg liiiide seg gjennom en smøreseanse med ultraklissete guffe som ligger som en blek film i fjeset i lengre tid etterpå ))) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plingpling Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article261643.ece Denne er bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article261643.ece Denne er bra. Vet du hva den koster? Stod den var dyrest bare... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet du hva den koster? Stod den var dyrest bare... Står 189 på den siden der :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plingpling Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vet du hva den koster? Stod den var dyrest bare... Det varierer nok med hvor du handler den. Det står oppgitt 189 på siden der, men jeg betalte ca 160 sist jeg kjøpte den. Jeg synes ikke det er dyrt, den er drøy og den er bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 He,he... ja det har du sikkert helt rett i Ikke nok med at ungene haaaater å bli smurt i utgangspunktet, men så må de i tillegg liiiide seg gjennom en smøreseanse med ultraklissete guffe som ligger som en blek film i fjeset i lengre tid etterpå ))) Mvh Det er fordi det er best å ha fysisk filter, ikke kjemisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er fordi det er best å ha fysisk filter, ikke kjemisk. Delte meninger om det, fikk jeg vite på apoteket. De kjente merkene har gått over til å tilsette kjemisk filter. Visstnok fordi fysisk ikke beskytter spesielt bra mot UVA-stråler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article261643.ece Denne er bra. Ja, den har vi også brukt de siste årene, gledelig at den skal være mer enn bare deilig konsistens :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Delte meninger om det, fikk jeg vite på apoteket. De kjente merkene har gått over til å tilsette kjemisk filter. Visstnok fordi fysisk ikke beskytter spesielt bra mot UVA-stråler. Gjør de ikke? hm.. hva er da poenget med det klisset jeg har smurt på i beste tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gjør de ikke? hm.. hva er da poenget med det klisset jeg har smurt på i beste tro? Fyskisk filter beskytter mot UVB. Men en fullverdig solkrem burde også ha beskyttelse mot UVA :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.