Gå til innhold

Tid for solkrem :)

Annabeth

Anbefalte innlegg

Hallo

Det er vel kanskje ikke foretatt noen tester enda av årets solkrem for barn? Eller...?

Noen som vet om hva som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det pleier å være de seigeste og mest klissete på markedet ;)

He,he... ja det har du sikkert helt rett i :) Ikke nok med at ungene haaaater å bli smurt i utgangspunktet, men så må de i tillegg liiiide seg gjennom en smøreseanse med ultraklissete guffe som ligger som en blek film i fjeset i lengre tid etterpå ;))))

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest plingpling

Vet du hva den koster? Stod den var dyrest bare...

Det varierer nok med hvor du handler den. Det står oppgitt 189 på siden der, men jeg betalte ca 160 sist jeg kjøpte den. Jeg synes ikke det er dyrt, den er drøy og den er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he... ja det har du sikkert helt rett i :) Ikke nok med at ungene haaaater å bli smurt i utgangspunktet, men så må de i tillegg liiiide seg gjennom en smøreseanse med ultraklissete guffe som ligger som en blek film i fjeset i lengre tid etterpå ;))))

Mvh

Det er fordi det er best å ha fysisk filter, ikke kjemisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det er fordi det er best å ha fysisk filter, ikke kjemisk.

Delte meninger om det, fikk jeg vite på apoteket. De kjente merkene har gått over til å tilsette kjemisk filter. Visstnok fordi fysisk ikke beskytter spesielt bra mot UVA-stråler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delte meninger om det, fikk jeg vite på apoteket. De kjente merkene har gått over til å tilsette kjemisk filter. Visstnok fordi fysisk ikke beskytter spesielt bra mot UVA-stråler.

Gjør de ikke? hm.. hva er da poenget med det klisset jeg har smurt på i beste tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Gjør de ikke? hm.. hva er da poenget med det klisset jeg har smurt på i beste tro?

Fyskisk filter beskytter mot UVB. Men en fullverdig solkrem burde også ha beskyttelse mot UVA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...