Gå til innhold

Utblokking av sko // Binde renta lånekassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par terrengsko, lave sko, som er for små (ikke skinn). Hvordan blokker man dem ut hvis det går i det hele tatt. Har hørt om en treting med skrue som man skur ut skoen med. Vet noen hvor man får kjøpt en sånn?

Lurer også på om det er lurt å binde renta i lånekassen 1.juni eller var det 1.juli. Da er den på 3,6%, den flytende renta. Det sier meg veldig lite, men jeg hørte en gang i vinter at det var lurt å binde renta i mars, og neste sjanse er i sommer.

Skrevet

1. Innbilte med at utblokking av sko er noe man gjør kun med skinnsko? uansett: Spør i en skobutikk.

2. Ikke for meg ihvertfall, for snart er studielånet en saga blott;-)

Skrevet

1. Innbilte med at utblokking av sko er noe man gjør kun med skinnsko? uansett: Spør i en skobutikk.

2. Ikke for meg ihvertfall, for snart er studielånet en saga blott;-)

Ja, kanskje er det bare skinnsko. Men jeg trenger bare skoene mine et halvt nummer større, så jeg har et håp om at det kan gå.

Skrevet

1) Ta på deg våte sokker og ta skoene på.

2) Jeg tror ikke jeg ville vurdert å binde renta når alle signaler sier at den vil gå mer ned.

Yeah_Right!
Skrevet

Å binde renter er i utgangspunktet kun for dem som ønsker/må ha forutsigbarhet i økonomien. Over tid vil det være dyrere å binde renten enn om man lar den flyte.

Skrevet

Å binde renter er i utgangspunktet kun for dem som ønsker/må ha forutsigbarhet i økonomien. Over tid vil det være dyrere å binde renten enn om man lar den flyte.

Ok. Det visste jeg ikke. Bare leste så mye på internett råd om å binde renta i mars.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...