Gjest ny sesong Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen fotballforeldre som vet hvor "Muselunden 1 5er" er? Jeg mener på detaljnivå, oppe ved Haraldsheim eller nede mot trikken, eller et annet sted. Og om det går an å parkere noe sted i nærheten. Nokså ny bane visst, naturgress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi hadde alle våre 5'er kamper på Muselunden i fjor, så jeg vet godt hvor det er... Det er den stoooore grønne sletta som er ved trikken, nedenfor Haraldsheim. Vi parkerte i gata mellom blokkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny sesong Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi hadde alle våre 5'er kamper på Muselunden i fjor, så jeg vet godt hvor det er... Det er den stoooore grønne sletta som er ved trikken, nedenfor Haraldsheim. Vi parkerte i gata mellom blokkene. OK, nede på flata mot trikken, altså. Du er kanskje skeidmamma? Takk for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.