Orio Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 som sitter innesperret på grunn av det hersens pollenet? 0 Siter
mirami Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jepp:) Jeg sitter innesperret pga eksamenslesing;) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jepp:) Jeg sitter innesperret pga eksamenslesing;) Jeg sitter også inne pga det hersens pollenet. Du får trøste deg med at mengden av pollen går drastisk ned nå (leser du pollenmeldingene og registreringene på NAAV?). Jeg har vært ute i hagen (bor i Oslo) med munnbind og briller for å luke litt. De som går forbi meg ser både nysgjerrige og urolige ut. Kan de tro at jeg tror jeg prøver å unngå svineinfluensa (som ikke er i Norge ennå) ved å bruke munnbind? Det er snart slutt for i år, Orio. Det jeg gleder meg mest til er å kunne lufte skikkelig! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg sitter også inne pga det hersens pollenet. Du får trøste deg med at mengden av pollen går drastisk ned nå (leser du pollenmeldingene og registreringene på NAAV?). Jeg har vært ute i hagen (bor i Oslo) med munnbind og briller for å luke litt. De som går forbi meg ser både nysgjerrige og urolige ut. Kan de tro at jeg tror jeg prøver å unngå svineinfluensa (som ikke er i Norge ennå) ved å bruke munnbind? Det er snart slutt for i år, Orio. Det jeg gleder meg mest til er å kunne lufte skikkelig! NAAF, skal det være. Norges Astma og Allergiforening har en bra pollenvarsling på nettet. 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Føler med deg. Jeg er ikke innesperret nå men pleier å være det rundt St. Hans... 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Pollen? Skulle gjerne hatt røde øyne og tett nese, jeg. Men her snør det trøstesløst utenfor vinduene. Du får ta deg en tur nordover om du ikke holder ut... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Har kolleger og venner med problemet, ja. Selv er jeg allergisk mot gress, men det blomstrer først midtsommers. 0 Siter
Orio Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Føler med deg. Jeg er ikke innesperret nå men pleier å være det rundt St. Hans... Jeg er innesperret det meste av sommeren, det er kjedelig. Gleder meg til oktober. 0 Siter
Orio Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Pollen? Skulle gjerne hatt røde øyne og tett nese, jeg. Men her snør det trøstesløst utenfor vinduene. Du får ta deg en tur nordover om du ikke holder ut... Røde øyne og rennende nese hadde vært drømmen. Astmaen gjør at jeg får store pusteproblemer når det er mye pollen. Håper på en regnfull sommer. 0 Siter
Orio Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Har kolleger og venner med problemet, ja. Selv er jeg allergisk mot gress, men det blomstrer først midtsommers. Gresset kommer vel i begynnelsen av juni, tror jeg. Så hvis jeg er heldig får jeg en liten pause mellom bjørk og gress. Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Gresset kommer vel i begynnelsen av juni, tror jeg. Så hvis jeg er heldig får jeg en liten pause mellom bjørk og gress. Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen. ''Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen.'' Det kan ikke jeg love! Jeg er en sol-freak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.