Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sitter innesperret på grunn av det hersens pollenet?

Skrevet

Jepp:) Jeg sitter innesperret pga eksamenslesing;)

Skrevet

Jepp:) Jeg sitter innesperret pga eksamenslesing;)

Jeg sitter også inne pga det hersens pollenet. Du får trøste deg med at mengden av pollen går drastisk ned nå (leser du pollenmeldingene og registreringene på NAAV?).

Jeg har vært ute i hagen (bor i Oslo) med munnbind og briller for å luke litt. De som går forbi meg ser både nysgjerrige og urolige ut. Kan de tro at jeg tror jeg prøver å unngå svineinfluensa (som ikke er i Norge ennå) ved å bruke munnbind?

Det er snart slutt for i år, Orio. Det jeg gleder meg mest til er å kunne lufte skikkelig!

Skrevet

Jeg sitter også inne pga det hersens pollenet. Du får trøste deg med at mengden av pollen går drastisk ned nå (leser du pollenmeldingene og registreringene på NAAV?).

Jeg har vært ute i hagen (bor i Oslo) med munnbind og briller for å luke litt. De som går forbi meg ser både nysgjerrige og urolige ut. Kan de tro at jeg tror jeg prøver å unngå svineinfluensa (som ikke er i Norge ennå) ved å bruke munnbind?

Det er snart slutt for i år, Orio. Det jeg gleder meg mest til er å kunne lufte skikkelig!

NAAF, skal det være. Norges Astma og Allergiforening har en bra pollenvarsling på nettet.

Gjest MayLynn
Skrevet

Føler med deg. Jeg er ikke innesperret nå men pleier å være det rundt St. Hans...

Gjest bikku
Skrevet

Pollen? Skulle gjerne hatt røde øyne og tett nese, jeg. Men her snør det trøstesløst utenfor vinduene. Du får ta deg en tur nordover om du ikke holder ut...

Gjest Elextra
Skrevet

Har kolleger og venner med problemet, ja.

Selv er jeg allergisk mot gress, men det blomstrer først midtsommers.

Skrevet

Føler med deg. Jeg er ikke innesperret nå men pleier å være det rundt St. Hans...

Jeg er innesperret det meste av sommeren, det er kjedelig. Gleder meg til oktober.

Skrevet

Pollen? Skulle gjerne hatt røde øyne og tett nese, jeg. Men her snør det trøstesløst utenfor vinduene. Du får ta deg en tur nordover om du ikke holder ut...

Røde øyne og rennende nese hadde vært drømmen. Astmaen gjør at jeg får store pusteproblemer når det er mye pollen. Håper på en regnfull sommer.

Skrevet

Har kolleger og venner med problemet, ja.

Selv er jeg allergisk mot gress, men det blomstrer først midtsommers.

Gresset kommer vel i begynnelsen av juni, tror jeg. Så hvis jeg er heldig får jeg en liten pause mellom bjørk og gress.

Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen.

Gjest Elextra
Skrevet

Gresset kommer vel i begynnelsen av juni, tror jeg. Så hvis jeg er heldig får jeg en liten pause mellom bjørk og gress.

Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen.

''Men jeg lover å aldri klage på regn om sommeren igjen.''

Det kan ikke jeg love! ;)

Jeg er en sol-freak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...