puttelulle Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Idrettsgleden er det viktigste i den alderen. Klarer treneren å forvalte den og dermed holder interessen hans gående, så vil han fort komme etter de som pr. i dag ses på som "best." Mine gutter er nå 10 år. Jeg har trent de siden de var 6/7, og de har til stadighet skiftet på hvem som er "best." I dag har vi et lag med nokså jevngode gutter som storkoser seg sammen - uansett om de taper eller vinner! - og det er supert!!!! Slik er det på min eldste sønns lag, også! De har alle sammen en fotball-avslutning (alle lagene i fotballgruppa i idrettslaget), men laget til sønnen min har sin egen grillfest med foreldre og søsken. Da griller vi, spiller fotball og har det kjempekoselig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@yley Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hos oss får alle være med og spille uansett ferdighet. De som trenger flere utfordringer og er modne nok får lov til å hospitere på laget over. Fungerer veldig godt hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.