Gå til innhold

Storopprydding?

morsan

Anbefalte innlegg

Kommentar fra junior (snarrt 12) i dag:

"Vet du, i går tok jeg en opprydding i navelen, og der var det jammen mye rart!"

Jeg måtte flire av valget av verb - høres ut som om det var reneste grotten han hadde ryddet opp i.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Haha.

Ja jeg har inntrykk av at hannkjønnet oftere må foreta en opprydding på dette stedet enne kvinner.

Her i huset kaller vi det "navlelo", og jeg finner det på hannen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.

Ja jeg har inntrykk av at hannkjønnet oftere må foreta en opprydding på dette stedet enne kvinner.

Her i huset kaller vi det "navlelo", og jeg finner det på hannen hver dag.

Var det ikke en tysker som hadde "forsket" på navlelo? Mener å huske at han konstaterte at det oftere forekom hos menn pga mer hår på magen.

Junior er ikke behåret der ennå, så han kan ikke skylde på det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Var det ikke en tysker som hadde "forsket" på navlelo? Mener å huske at han konstaterte at det oftere forekom hos menn pga mer hår på magen.

Da lærte jeg noe nytt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL* Det er litt størrelse på navlene i det morsanske hjem, skjønner jeg ;-) Hva fant han? Høres ut som han fant penger, lo, en genser og en iPod ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241252092' post='4142201]

*LOL* Det er litt størrelse på navlene i det morsanske hjem, skjønner jeg ;-) Hva fant han? Høres ut som han fant penger, lo, en genser og en iPod ;-)

Ja, man kan jammen begynne å lure! ;-)

Tviler på at fangsten var så voldsom, men for han var det ihvertfall imponerende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fri for navlelo

den leste jeg også, og det har visst med retningen på hårene der, selv om de skulle bære mikroskopiske,så fører det lo rett inni navlen. Selv har jeg aldri hatt navlelo, jeg er dame.

-mens mannen i huset har hver dag,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...