morsan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kommentar fra junior (snarrt 12) i dag: "Vet du, i går tok jeg en opprydding i navelen, og der var det jammen mye rart!" Jeg måtte flire av valget av verb - høres ut som om det var reneste grotten han hadde ryddet opp i.;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Haha. Ja jeg har inntrykk av at hannkjønnet oftere må foreta en opprydding på dette stedet enne kvinner. Her i huset kaller vi det "navlelo", og jeg finner det på hannen hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Haha. Ja jeg har inntrykk av at hannkjønnet oftere må foreta en opprydding på dette stedet enne kvinner. Her i huset kaller vi det "navlelo", og jeg finner det på hannen hver dag. Var det ikke en tysker som hadde "forsket" på navlelo? Mener å huske at han konstaterte at det oftere forekom hos menn pga mer hår på magen. Junior er ikke behåret der ennå, så han kan ikke skylde på det. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Var det ikke en tysker som hadde "forsket" på navlelo? Mener å huske at han konstaterte at det oftere forekom hos menn pga mer hår på magen. Junior er ikke behåret der ennå, så han kan ikke skylde på det. ;-) Da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Da lærte jeg noe nytt i dag også. http://www.dagbladet.no/2009/03/05/magasinet/vitenskap/helse/forskning/5150666/ fant artikkelen om det;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/03/05/magasinet/vitenskap/helse/forskning/5150666/ fant artikkelen om det;-) Da skjønner jeg hvorfor jeg aldri har navlelo, det er bare mannen som har det, Men -"Storopprydding" var da et meget utdypende ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 *LOL* Det er litt størrelse på navlene i det morsanske hjem, skjønner jeg ;-) Hva fant han? Høres ut som han fant penger, lo, en genser og en iPod ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1241252092' post='4142201] *LOL* Det er litt størrelse på navlene i det morsanske hjem, skjønner jeg ;-) Hva fant han? Høres ut som han fant penger, lo, en genser og en iPod ;-) Ja, man kan jammen begynne å lure! ;-) Tviler på at fangsten var så voldsom, men for han var det ihvertfall imponerende;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hi, hi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fri for navlelo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Var det ikke en tysker som hadde "forsket" på navlelo? Mener å huske at han konstaterte at det oftere forekom hos menn pga mer hår på magen. Junior er ikke behåret der ennå, så han kan ikke skylde på det. ;-) den leste jeg også, og det har visst med retningen på hårene der, selv om de skulle bære mikroskopiske,så fører det lo rett inni navlen. Selv har jeg aldri hatt navlelo, jeg er dame. -mens mannen i huset har hver dag,hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.