Gjest mamma til to gutter Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min eldste sønn er 8,5 år, og har tilsynelatende en veldig liten penis. Jeg har selvsagt ikke målt den, men den er kanskje max 1,5 cm i slapp tilstand. Tanken har slått meg tidligere, men nå som lillebror på 20 mnd vokser til, er det blitt mer tydelig. Lillebrors penis er mye lengre, 2-3 cm. Jeg har også sett min eldste sønn naken sammen med søskenbarn o.l. i det siste, og konstanterer at det ser ut til å være en ganske stor forskjell. Dette er selvsagt ikke noe tema, men jeg er jo redd det skal bli det ifm dusjing etter gym osv framover? Noen som har synspunkter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har 3 gutter og "størrelsesforskjellen" var merkbar på dem da de var små. Nå er de store (16 - 22) og jeg er ikke informert om forholdene "der nede", men går utifra at det står bra til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ta en prat med fastlegen, og krev en henvisning til spesialist. Det er mulig at han trenger tilskudd av hormoner. Selv om det er store individuelle forskjeller, så hørtes dette lite ut. Jeg tror 4-5 cm er normalt i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.