Gå til innhold

Fotball-treneren

Gjest akuttanonym

Anbefalte innlegg

Gjest akuttanonym

Dattera mi på 7 har begynt på fotball-trening. Ho er ganske stor for alderen,og trenger absolutt å svette litt. Noe ho også liker å gjøre, så lenge det er fotball-trening. Ho elsker fotball!!!

Men- treneren på laget har en datter på samme lag som jenta mi. Ho er 8 år, og utrolig flink i fotball. Men ho er veldig dominerende, og faren gjør som dattera sier... Når det skal være treningskamp innad på laget, er det trenerens datter som deler inn lagene. og dattera mi havner ALLTID på det dårligste laget, i mål. Keeperjobben gjør ho fint, forresten, men det som irriterer meg, er at det er denne DATTEREN som styrer treningene!!!

Jeg er ikke lagleder på laget, og synes det er litt vanskelig å si i fra. Jeg har pratet med laglederen, som reagerer på det samme som meg. Ho har også sagt i fra, men blir ikke hørt.

Hva kan vi gjøre!? Jeg vet med sikkerhet at det er flere foreldre som reagerer på dette. Treneren har hatt denne gruppa på trim i vinter, også, og det er ALLTID dattera hans som får bestemme aktiviteter, hvem som skal være på lag, hvem ho IKKE vil ha på laget osv.

Svineri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en "overordnet" ledelse i idrettsklubben? Kan dere snakke med dem om dette? For det er jo ikke jenta som er trener, men faren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Meld deg som hjelpetrener, og ta tak! Slik er det meningsløst at det skal være, det "beste" de oppnår er at folk slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...