Gå til innhold

Ungsomsskolen-fransk

waxo

Anbefalte innlegg

Datteren min har valgt fransk på ungdomsskolen. Ho begynner til høsten.

Er det noen steder på nett man kan starte litt med nå, sånn bare helt for moro skyld?

Ho gleder seg så vanvittig, da ho har en i klassen som snakker fransk, og synes det høres ut som et artig språk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biblioteket har kanskje språkkurs? Finnes både til pc og på vanlig cd. :o)

Lurt :-)

Hmm, tror jeg skal bli flinkere til å bruke biblioteket gitt.

Er bare det at når jeg er litt flink, så er jeg så dårlig til å levere til tia, og det er så grådig flaut :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt :-)

Hmm, tror jeg skal bli flinkere til å bruke biblioteket gitt.

Er bare det at når jeg er litt flink, så er jeg så dårlig til å levere til tia, og det er så grådig flaut :-))))

Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men hos oss er det sånn at om du registrerer e-postadressen din så kan du gå inn på nettet og fornye selv og du kan få tilsendt e-post den dagen (eller er det dagen før?) lånet går ut på dato som en påminnelse. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men hos oss er det sånn at om du registrerer e-postadressen din så kan du gå inn på nettet og fornye selv og du kan få tilsendt e-post den dagen (eller er det dagen før?) lånet går ut på dato som en påminnelse. :o)

Joda, det er sånn her også. Har bare ikke vært inne der og tittet hvordan det fungerer :-)

Får se på det en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegre

Kjekt hun er motivert. Jeg hadde også fransk på ungdomsskolen for lenge siden. Husker det med glede. Kanskje disse linkene kan hjelpe?

http://www.bbc.co.uk/languages/french/

http://allezhop.cappelendamm.no/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...