Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at flere av dere begynte å snakke her om hvor lenge dere har vært på DOL måtte jo jeg også gå tilbake til noen av mine gamle innlegg. Ganske gøy å se. Og litt vekkende! Jeg hadde skrevet et innlegg om at kjæresten min bare spilte data den første gangen jeg var med han hjem til foreldrene hans. Og flere av dere mente at vi ikke passa sammen, og at jeg burde dumpe han. Det tok meg et par år til, men jammen var ikke det en av hovedgrunnene til at jeg dumpa han til slutt. Hadde helt glemt at jeg hadde skrevet her om det. Burde hørt på DOLerne litt før kanskje? hehe.

Skrevet

''Burde hørt på DOLerne litt før kanskje? ''

Ja, der ser du :-)

Skrevet

Det er ofte slik at det er lettere å se ting utenfra, og når en selv står oppi det og i tillegg er forelsket, ser man ikke feilene og problemene på samme måte:-)

Skrevet

Det er ofte slik at det er lettere å se ting utenfra, og når en selv står oppi det og i tillegg er forelsket, ser man ikke feilene og problemene på samme måte:-)

Nei, det skal jeg love deg. Det var rart å se nå to år etter. Jeg husker ikke at problemet var så ille faktisk. Så jeg er ikke bare etterpåklok, men fortrenger ting i tillegg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...