Tralla Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Usj, mobilen min har slått av displayet, og er nok deserre tapt:( Venta på det siden jeg "drukna" den for noen mnd siden. Så da må jeg ut å skaffe meg en ny. Bruker den strengt tatt bare til å ringe, sende sms, høre litt musikk og ta noen bilder i ny og ne. Så selv om det hadde vært kjekt med iphone og htc, så vil nok ikke lommeboka bli med på det nå.Ønsker helst ikke nokia, da jeg er mest vant til sony ericsson og er fornøyd med den. Har sett litt på sony ericsson W595, ser den får bra kritikk. Erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har den, og jeg er fornøyd. Eneste som kan være minus er at tastene er små, jeg har små fingre og skriver ikke så veldig mye SMS, så jeg tenker ikke over det. Jeg tok den i hovedsak fordi den skulle ha bra batteri, og det har den, i allefall i forhold til Nokiaen og Samsungen jeg har hatt før. Jeg liker telefoner med klaff, så det talte jo for at jeg kjøpte denne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1241433946' post='4143051] Jeg har den, og jeg er fornøyd. Eneste som kan være minus er at tastene er små, jeg har små fingre og skriver ikke så veldig mye SMS, så jeg tenker ikke over det. Jeg tok den i hovedsak fordi den skulle ha bra batteri, og det har den, i allefall i forhold til Nokiaen og Samsungen jeg har hatt før. Jeg liker telefoner med klaff, så det talte jo for at jeg kjøpte denne. Det var bra. Har vært rundt å sett på den, og synes den ser solid ut. Fikk god omtale i butikken også. Så nå har jeg bestillt meg en på nettet, og venter spent :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1241433946' post='4143051] Jeg har den, og jeg er fornøyd. Eneste som kan være minus er at tastene er små, jeg har små fingre og skriver ikke så veldig mye SMS, så jeg tenker ikke over det. Jeg tok den i hovedsak fordi den skulle ha bra batteri, og det har den, i allefall i forhold til Nokiaen og Samsungen jeg har hatt før. Jeg liker telefoner med klaff, så det talte jo for at jeg kjøpte denne. Hei! Litt sent, kanskje, men jeg har SE w595 og er kjempefornøyd!!! Men enig med Shira i at tastene er litt vel små. Men det går greit, og er ikke noe jeg tenker på, egentlig!! Vanskelig å velge telefon, og jeg valgte den pga. "tilbud" hos OneCall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var bra. Har vært rundt å sett på den, og synes den ser solid ut. Fikk god omtale i butikken også. Så nå har jeg bestillt meg en på nettet, og venter spent :-) Håper du blir fornøyd ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.