sweetness Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hei. Jeg er midt i pillebrettet og glemte(!!!!) å ta pillen lørdag. Hadde sex i går(merket ikke at jeg hadde glemt å ta pillen før i går kveld). Leste i pakningsvedlegget at risikoen er størst for å bli gravid hvis man glemmer å ta en pille enten ila den første "pilleuken" eller den siste "pilleuken". Burde jeg ta angrepillen likevel? Noen som vet? Råd? Ville du gjort det? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Du kan glemme en pille midt i brettet uten at det gjør noe, hovedsaken er at du ikke glemmer noen av de første sju eller siste sju, slik at du aldri glemmer en pille som gjør at du ikke tar minst sju piller på rad til rett tid. Så lenge du ikke glemmer noen piller i de neste sju dagene går det fint, og at du ikke avslutter brettet før du har tatt minst sju piller på rad til riktig tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.