Gå til innhold

Slankepille uten resept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står vel ikke at de _må_ veies, men at de vil få tilbud om det? Vesentlig forskjell tror jeg:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det står vel ikke at de _må_ veies, men at de vil få tilbud om det? Vesentlig forskjell tror jeg:-)

I andre avsnitt (med henvisning til TV2) står at man må, men det høres unektelig litt underlig ut.

Skrevet

I andre avsnitt (med henvisning til TV2) står at man må, men det høres unektelig litt underlig ut.

Ja, jeg ser at teksten er litt selvmotsigende. Damen som representerer apotekkjeden snakker om tilbud, mens det høyere opp i teksten står må.

Ser for meg at mange, særlig på småssteder, ville takket nei til å kjøpe hvis de først måtte tvangsveies...

Skrevet

Ja, jeg ser at teksten er litt selvmotsigende. Damen som representerer apotekkjeden snakker om tilbud, mens det høyere opp i teksten står må.

Ser for meg at mange, særlig på småssteder, ville takket nei til å kjøpe hvis de først måtte tvangsveies...

Hva er så farlig med å veies? At man er overvektig kan vel ikke skjules på noen måte?

Onsdag1365380628
Skrevet

Hva er så farlig med å veies? At man er overvektig kan vel ikke skjules på noen måte?

Godt svart :-)

Gjest NPlA,idgaf
Skrevet

Godt svart :-)

er jo noen med alvorlig angst i tillegg til overvekt!

Skrevet

Veiing vil sikkert være overflødig i de tilfellene hvor det er helt tydelig at en person har BMI på over 28, og kun nødvendig hvis det er tvil..?

Skrevet

Det er selvfølgelig ikke farlig objektivt sett å bli veid, men mange overvektige synes det er svært følsomt å bli veid "offentlig", Generelt så virker det på meg som om det å oppgi hvor mye man veier er vesensforskjellig for normalvektige og overvektige. Legg merke til hvordan nesten alle som under fast nick oppgir vekten sin på dol i tråder om dette, oppgir vekt som tilsvarer en rimelig normal bmi.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke farlig objektivt sett å bli veid, men mange overvektige synes det er svært følsomt å bli veid "offentlig", Generelt så virker det på meg som om det å oppgi hvor mye man veier er vesensforskjellig for normalvektige og overvektige. Legg merke til hvordan nesten alle som under fast nick oppgir vekten sin på dol i tråder om dette, oppgir vekt som tilsvarer en rimelig normal bmi.

Jeg har en rimelig normal og akseptabel BMI, men liker ikke å oppgi vekten min likevel :P

Gjest noenkiloformye
Skrevet

Var på apotek og kjøpte dette i går.

Dvs min slanke mann var inne og kjøpte det for meg. Ikke et eneste spørsmål fikk han. Bare beskjed om å lese bruksanvisningen før bruk.

Så det at man må veie seg på bakrommet er bare noe tull.

candyqueen_83
Skrevet

Dvs min slanke mann var inne og kjøpte det for meg. Ikke et eneste spørsmål fikk han. Bare beskjed om å lese bruksanvisningen før bruk.

De har jo uansett ikke lov til å nekte noen å kjøpe tablettene så veiingen må jo også være frivillig.

Gjest Elextra
Skrevet

Ok! Ja, jeg syntes nok det hørtes litt merkelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...