Gå til innhold

Hvor finner jeg figurer av tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Gjest meibi
Skrevet

har tenkt å få meg tatovering, kanskje ett avlangt hjerte på underarmen..........

Skrevet

og hvilken har du?

*haha* Jeg pynter meg ikke med blekk ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241458193' post='4143219]

Ikke? Jeg som var skråsikker på at du i det minste hadde en sjøhest på skulderen! *S*

Skrevet

Ikke? Jeg som var skråsikker på at du i det minste hadde en sjøhest på skulderen! *S*

Nå nei, du! Men den hender seg at jeg har besøk av en ulk ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241458392' post='4143226]

Nå nei, du! Men den hender seg at jeg har besøk av en ulk ;-)

Ah, en sånn med tatoveringer, ja! :P

Skrevet

Ah, en sånn med tatoveringer, ja! :P

Mr Lotte får stå for familiens blekksmykker alene. Stygt som faen. Han angrer selv også.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241458193' post='4143219]

Ikke jeg heller, og selv om jeg ikke liker tattiser sånn generelt, må jeg si at jeg er imponert over disse folka i LA Ink (ser på det på Discovery innimellom). Altfor store, ja, altfor kitchy, ja, og absolutt alt for varige, men de er utrolig flinke, sånn isolert sett.

Skrevet

Ikke jeg heller, og selv om jeg ikke liker tattiser sånn generelt, må jeg si at jeg er imponert over disse folka i LA Ink (ser på det på Discovery innimellom). Altfor store, ja, altfor kitchy, ja, og absolutt alt for varige, men de er utrolig flinke, sånn isolert sett.

''sånn isolert sett''

*s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241459260' post='4143236]

Når jeg ser nedover i denne artikkelen, er jo Elises eks-kjæreste blant de heldigste.

Herregud, hvor hjernedød kan man være i fylla?! Han med rumpetattisene står i en særklasse... *brøøl*

Ja, det er mange elendige der. Og når man ser de utrolig kjipe strektegningene, så fremstår jo LA Ink som store kunstnere;-)

Skrevet

Ja, det er mange elendige der. Og når man ser de utrolig kjipe strektegningene, så fremstår jo LA Ink som store kunstnere;-)

Enig, bortsett fra at de aldri skal få utfolde seg på mitt "lerret" ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241459776' post='4143244]

Enig, bortsett fra at de aldri skal få utfolde seg på mitt "lerret" ;-)

*he he* Samme her!

sort som natta
Skrevet

selv tegner jeg kladden selv,mens de "fintegner" den:)

fornøyd med det:) legger inn litt egen symbolikk etc

Lykke til med valg av tattovering!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...