Gjest utskriving Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har fylt ut et skjema på NAV sine sider, en PDF- fil, og er litt redd for å skrive den ut. Må den lagres før jeg skriver den ut? Vil ikke at det skal komme blankt ut, og så må jeg gjøre det en gang til. Noen som vet? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja det ville jegt gjort, lagret før jeg skrev den ut, så slipper du å gjøre alt på nytt om det blir krøll i prosessen. Dessuten bør du alltid ha et eget eksemplar. 0 Siter
Gjest utskriving Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja jeg gjorde det og det gikk greit. Og jeg har alltid eget eksemplar ja. Etter noen år i systemet lærer en seg det.. Takk for svar. 0 Siter
Gjest utskriving Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja det ville jegt gjort, lagret før jeg skrev den ut, så slipper du å gjøre alt på nytt om det blir krøll i prosessen. Dessuten bør du alltid ha et eget eksemplar. Ja jeg gjorde det og det gikk greit. Og jeg har alltid eget eksemplar ja. Etter noen år i systemet lærer en seg det.. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.