pekkaline Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Halloisen dere. Hjelp meg å finne en grei gave! Mannen blir 50 år og vi er bedt i selskap. Vi har blitt godt kjent det siste året, men ses mest om sommeren. Han: driver bar og har motorsykkel. Lite tid til annet utover godstolen iblant. Tenker kanskje et gavekort er best, men hvilken sum ville dere gitt? Vi skal begge to dit. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Kommer an på hva slags selskap, er det spleiselag, spanderer han full middag med alt drikke, eller tar dere med drikke selv? Dere må gi 500 iallefall, synes jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Kommer an på hva slags selskap, er det spleiselag, spanderer han full middag med alt drikke, eller tar dere med drikke selv? Dere må gi 500 iallefall, synes jeg. Det blir flott koldtbord og to enheter til maten, resten av drikken holder vi selv. 500kr høres fint ut. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.