Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du dette?

Hva slags tøy bruker du til da? Alderen din betyr også litt i svaret....

Jeg så ei jente/en mamma som holdt på å ta ut elller inn barnet sitt fra bilen. Hun hadde tights på seg. Hun brukte en tunika oventil, sikkert fint stående, men jeg ble flau på hennes vegne. Tunikaen dekket ikke rumpa (som ikke var av de minste) og mannen stod og ordnet med vognen bak. Hvorfor sier ikke noen noe til henne tro?

Er vi ikke en god venn dersom man sier noe? Ville ikke du vite det om noen synes noe var grusomt på deg? Mannen til denne damen så hvordan hun så ut mens hun holdt på..............

Jeg bruker tights som en slags strømpebukse, ikke som bukse.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• morsan

6

• candyqueen_83

4

• Onsdag1365380628

1

Mest aktive i denne tråden

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg bruker thigts til tunika og har vel heller ikke den minste rompa. Men jeg hadde blitt sur og fornærmet om min mann hadde sagt det....man vet det sikkert best selv tenker jeg...

Likevel synes jeg ikke alle ser lekre ut i thigts, og store rumper blir ikke mindre, tvertimot...

Man kan vel godt bruke thigts som bukse mener jeg. Et deilig og anvendelig plagg nå som det er vår i lufta.

Skrevet

Kanskje mannen syntes hun hadde en riktig deilig rumpe selv om du syntes den var stor?

Skrevet

Kanskje mannen syntes hun hadde en riktig deilig rumpe selv om du syntes den var stor?

*støtter denne teorien*

;-)

Skrevet

Jeg løper i tights! Om jeg fortsatt gjør det når jeg runder 80 er ikke godt å si.

Skrevet

Ja det er jo soleklart at det må være noe slikt som har fått han til å tie.

Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;) Min mann altså :)

Det er bra vi er forskjellige. Men da kan det oppfattes negativt om jeg som venninne hadde sagt hvordan hun så ut? Ikke lett den biten der...

Skrevet

Jeg løper i tights! Om jeg fortsatt gjør det når jeg runder 80 er ikke godt å si.

Fint å ha som løpebukse tenker jeg :)

Skrevet

Jeg bruker thigts til tunika og har vel heller ikke den minste rompa. Men jeg hadde blitt sur og fornærmet om min mann hadde sagt det....man vet det sikkert best selv tenker jeg...

Likevel synes jeg ikke alle ser lekre ut i thigts, og store rumper blir ikke mindre, tvertimot...

Man kan vel godt bruke thigts som bukse mener jeg. Et deilig og anvendelig plagg nå som det er vår i lufta.

''Man kan vel godt bruke thigts som bukse mener jeg. Et deilig og anvendelig plagg nå som det er vår i lufta.''

Fint å høre andres meninger.

Må bare få frem at jeg ikke mener disse tights-jeans som folk bruker nå, men de bomullstights eller longs som mange kaller dem.

Gjest fintdet
Skrevet

Jeg bruker tights sammen med lange topper og høye sko. (toppene dekker alltid rumpa).

Nå er jeg bare 19, men ser flere av mødrene til mine venner også bruker tights innimellom, syns det er fint så lenge man har en lang nok topp til:) Også så behagelig å gå med da!

Skrevet

Jeg bruker tights sammen med lange topper og høye sko. (toppene dekker alltid rumpa).

Nå er jeg bare 19, men ser flere av mødrene til mine venner også bruker tights innimellom, syns det er fint så lenge man har en lang nok topp til:) Også så behagelig å gå med da!

Flott! Jeg mener også at toppen bør være lang nok :)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg bruker tights/tykk strømpebukse og høye støvletter til lange tunikaer (de dekker rumpa selv om jeg strekker armene opp) av og til, men til de mer kortere variantene bruker jeg alltid bukse. Man driver da ikke å går uten bukse hvis toppen ikke er lang nok til å dekke rumpa 100% uansett bevegelser! ;-) Til tross for disse "gammel kjerring"-holdningene er jeg bare 23 år, og har både kropp og rumpe som sikkert kunne egnet seg til å gå uten bukse hvis jeg ville :-P Jeg synes det ser teit ut å glemme buksa/skjørtet uansett alder jeg, og det er nettopp det jeg synes det ser ut til at enkelte gjør for tida...

Skrevet

Jeg bruker tights til lange topper eller kjoler som jeg syns er for korte å bruke tynne strømper til. (dekker hele baken + litt til, alstå!) Og så er det forskjell på tights, noen er nesten så tynne som strømpebukser, mens noen er nesten som bukser. Jeg er 40+ og ikke veldig tynn.

Gjest Elextra
Skrevet

''Man kan vel godt bruke thigts som bukse mener jeg. Et deilig og anvendelig plagg nå som det er vår i lufta.''

Jeg synes tights av den helt elastiske sorten, brukt som bukse, passer på de færreste over 20 år.

Skrevet

Jeg synes tights av den helt elastiske sorten, brukt som bukse, passer på de færreste over 20 år.

''Jeg synes tights av den helt elastiske sorten, brukt som bukse, passer på de færreste over 20 år.''

Pussig du skulle si det, for den siste gangen jeg kan huske å ha brukt elastisk tights som bukse må ha vært da jeg var 19 år;-)

Skrevet

jeg bruker tights under "korte" skjørt og kjoletopper.. lar aldri rumpa synes. det er ikke mye fint..

Skrevet

Jeg bruker tights/tykk strømpebukse og høye støvletter til lange tunikaer (de dekker rumpa selv om jeg strekker armene opp) av og til, men til de mer kortere variantene bruker jeg alltid bukse. Man driver da ikke å går uten bukse hvis toppen ikke er lang nok til å dekke rumpa 100% uansett bevegelser! ;-) Til tross for disse "gammel kjerring"-holdningene er jeg bare 23 år, og har både kropp og rumpe som sikkert kunne egnet seg til å gå uten bukse hvis jeg ville :-P Jeg synes det ser teit ut å glemme buksa/skjørtet uansett alder jeg, og det er nettopp det jeg synes det ser ut til at enkelte gjør for tida...

''Jeg synes det ser teit ut å glemme buksa/skjørtet uansett alder jeg, og det er nettopp det jeg synes det ser ut til at enkelte gjør for tida...''

Samme her.

Skrevet

Jeg bruker tights til lange topper eller kjoler som jeg syns er for korte å bruke tynne strømper til. (dekker hele baken + litt til, alstå!) Og så er det forskjell på tights, noen er nesten så tynne som strømpebukser, mens noen er nesten som bukser. Jeg er 40+ og ikke veldig tynn.

Jeg synes det er ok at alle størrelser bruker tights, men lang nok tunika el kjole over ;)

Er ikke sylslank selv heller.

Skrevet

jeg bruker tights under "korte" skjørt og kjoletopper.. lar aldri rumpa synes. det er ikke mye fint..

flott :)

Gjest minnah
Skrevet

Det er bra vi er forskjellige. Men da kan det oppfattes negativt om jeg som venninne hadde sagt hvordan hun så ut? Ikke lett den biten der...

"Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;)"

Jeg ville slått ham ned og han _sa_ noe også jeg.. Og etterpå hadde jeg skrevet innlegg om det her på DOL, det skulle hete Fankern til fekk mann, også hadde jeg fått masse støtte og tilbakemeldinger om at det ikke var rumpa mi det var no gæernt med, nei! ;o)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Kanskje hun ville slått sin mann hvis han sa noe. hehe... Damer er forskjellige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...