Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Brukte tights for et par år siden, typisk til omslagskjoler eller tunika, men bruker det ikke så mye lenger. Synes rett og slett det er så mye mer kledelig med strømpebukser.

Men enkelte tunikaer er for korte til tynne strømpebukser, da blir alternativet evt. et par smale bukser.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• morsan

6

• candyqueen_83

4

• Onsdag1365380628

1

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Kan vel være mannen liker rumpa til kona si? Selv om ikke du gjør det.

candyqueen_83
Skrevet

Ja det er jo soleklart at det må være noe slikt som har fått han til å tie.

Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;) Min mann altså :)

Det er bra vi er forskjellige. Men da kan det oppfattes negativt om jeg som venninne hadde sagt hvordan hun så ut? Ikke lett den biten der...

''Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;) Min mann altså :) ''

Men hvorfor skulle han sagt noe hvis han syns du var kjempeflott?

Skrevet

"Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;)"

Jeg ville slått ham ned og han _sa_ noe også jeg.. Og etterpå hadde jeg skrevet innlegg om det her på DOL, det skulle hete Fankern til fekk mann, også hadde jeg fått masse støtte og tilbakemeldinger om at det ikke var rumpa mi det var no gæernt med, nei! ;o)

*ha ha*

Skrevet

Snart 40. Bruker ikke tights, men jeg bruke stramme bukser når jeg trener.

Skrevet

Jeg ville slått ham ned og han _sa_ noe også jeg.. Og etterpå hadde jeg skrevet innlegg om det her på DOL, det skulle hete Fankern til fekk mann, også hadde jeg fått masse støtte og tilbakemeldinger om at det ikke var rumpa mi det var no gæernt med, nei! ;o)

*lol* :))

Gjest anna72
Skrevet

Jeg bruker tights en sjelden gang. Da bruker jeg tunika til, som går nedenfor rompa. Jeg er 42.

Skrevet

Brukte tights for et par år siden, typisk til omslagskjoler eller tunika, men bruker det ikke så mye lenger. Synes rett og slett det er så mye mer kledelig med strømpebukser.

Men enkelte tunikaer er for korte til tynne strømpebukser, da blir alternativet evt. et par smale bukser.

Jeg mener også at enkelte tunikaer er for korte. Jeg har sett det jeg beskrev mere enn en gang....

enig med deg.

Skrevet

Kan vel være mannen liker rumpa til kona si? Selv om ikke du gjør det.

Helt sant det :)

Har du sett reklamen for "elsk rumpa di" eller noe slikt, på tv? Programmet handler om å kle seg etter kroppen, og føle seg fin.

Ei sånn rumpe var det jeg så ;)

Skrevet

Jeg bruker tights en sjelden gang. Da bruker jeg tunika til, som går nedenfor rompa. Jeg er 42.

tommelen opp ;)

Gjest Tights til trening
Skrevet

Jeg løper i tights, og jeg bruker det en sjelden gang under kjole - hvis denne går litt oppå låret.

Er 40, men har absolutt bak og bein til å bruke tights alene. Synes dog det blir i overkant...

Skrevet

''Selv ville jeg slått han ned om han ikke sa noe til meg ;) Min mann altså :) ''

Men hvorfor skulle han sagt noe hvis han syns du var kjempeflott?

Jeg mener han vet hva jeg synes er flott og ikke etter 28 år :)

løvinne71
Skrevet

Nei, jeg bruker ikke tights selv. men synes det er ok på dem som kler det - under forutsetning at det kombineres med andre plagg på riktig måte!

Dvs at rumpa er dekket av enten en lang overdel, eller et skjørt.

Høye støvletter kan også være pent til tights.

Man skal være svært slank og velbygget for å kunne bruke tights som en erstatning for bukse...

Skrevet

*lol*

candyqueen_83
Skrevet

Helt sant det :)

Har du sett reklamen for "elsk rumpa di" eller noe slikt, på tv? Programmet handler om å kle seg etter kroppen, og føle seg fin.

Ei sånn rumpe var det jeg så ;)

Hmm.. Nei kan ikke huske den reklamen.

Ps: Jeg bruker ikke tights selv. Hehe

candyqueen_83
Skrevet

Men hvis HAN syns DU er flott, så vil han jo gjerne se litt mer på deg :o) Selv om andre eller du ikke synes det er så flatterende.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg går stortsett kun i kjoler og tunikaer, og da bruker jeg ofte tights under kjolene.

Gjest må dekke rumpa ja.
Skrevet

Bruker tights med noe over som dekker rumpa mi. Er 42 år.

Skrevet

Har du vært sammen med mannen din i 28 år??!

Enten er du eldre enn jeg trodde, eller så var du veldig ung da du ble sammen med han;-)

jubalong70
Skrevet

Kan bruke tights med rimelig lang tunika over. Den må definitivt dekke rumpa!!!

Jeg er 38.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...