Gjest best wishes Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 At en person gjennom flere år kan huske ned til den minste detalj hva som har skjedd med en, og samtidig ikke huske hvor mange ganger vedkommende har fortalt historien til samme person. Hukommelse er rare greier 0 Siter
Gjest s0rteste natta Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 er vel noen inntrykk/historier som nærmest varer evig:P 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Snakker du om moren min? ;-) ja kanskje det 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Huff, jeg er redd du snakker om meg, jeg... I forbindelse med forelesninger for forskjellige fora har jeg mer enn en gang stått i dilemmaet med hvorvidt jeg står i fare for å gjenbruke historier for både andre og tredje gang for enkelte. Veldig ekkelt. Det har helt sikkert skjedd i privat sammenheng også. Ekkelt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 hehe, det minner om min kusine på fylla Hukommelse er rare greier ja. Man husker ting, men ikke hvem man sier det til. Dumt det der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.