Gå til innhold

Is there a doctor here?

Anbefalte innlegg

Gjest P-pille spørsmål
Skrevet

Kan jeg gå rett fra ett p-pillebrett til et annet uten pause når jeg bytter merke?

Byttet går fra Yasminelle til Yasmin.

Gjest Elextra
Skrevet

Om du ønsker svar fra lege må du legge spørsmålet inn på et av fagforumene (f.eks. gynekologi) og forhåndsbetale en sum med kredittkort.

Men det finnes jo mange brukere her med god peiling, da! :)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja. Det kan hende du får mellomblødning, men jeg vil tro sjansen for det er liten, særlig siden du går til en p-pille med høyere hormoninnhold enn den du bruker nå.

Aliza1365380759
Skrevet

Ja. Det kan hende du får mellomblødning, men jeg vil tro sjansen for det er liten, særlig siden du går til en p-pille med høyere hormoninnhold enn den du bruker nå.

NB! Jeg er ingen lege!

Skrevet

NB! Jeg er ingen lege!

kom igjen nå, klart du er lege!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er ikke lege, men har gjort det samme. Det var to andre merker, da.

Se om det står noe i pakningsvedlegget. Det gjorde det i mitt.

Aliza1365380759
Skrevet

kom igjen nå, klart du er lege!

Hehe, tror lege er et av de få yrkene jeg absolutt ikke kunne tenke meg å være, dessverre... Synes jeg ser den legen som besvimer før pasienten gjør det ved blodprøvetaking f.eks - det ville blitt en kort karriere for min del! :-P

Gjest P-pille spørsmål
Skrevet

Jeg stoler på deg, selv om du ikke er lege.

Mellomblødning kan jeg leve med. Men blir jeg gravid kommer jeg tilbake, og da er jeg ikke blid!

Gjest P-pille spørsmål
Skrevet

Om du ønsker svar fra lege må du legge spørsmålet inn på et av fagforumene (f.eks. gynekologi) og forhåndsbetale en sum med kredittkort.

Men det finnes jo mange brukere her med god peiling, da! :)

Det var egentlig ikke så viktig å få svar fra lege, jeg stoler på allmennkunnskapen på åpent ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg stoler på deg, selv om du ikke er lege.

Mellomblødning kan jeg leve med. Men blir jeg gravid kommer jeg tilbake, og da er jeg ikke blid!

Blir du gravid skyldes det nok helt andre ting enn at du byttet p-piller uten opphold mellom ;-)

Skrevet

Det var egentlig ikke så viktig å få svar fra lege, jeg stoler på allmennkunnskapen på åpent ;-)

Ja jøss, hva skal vi med leger, vi har jo hverandre!

Skrevet

Hehe, tror lege er et av de få yrkene jeg absolutt ikke kunne tenke meg å være, dessverre... Synes jeg ser den legen som besvimer før pasienten gjør det ved blodprøvetaking f.eks - det ville blitt en kort karriere for min del! :-P

Sansynligvis:-)

Gjest Apoteket på Jernbanetorget
Skrevet

Ring apoteket på Jernbanetorget i Oslo, de har åpent hele døgnet og har leger tilgjengelig. Har selv ringt dit og stilt p-pillespørsmål, fikk da snakke med en lege og følte meg veldig trygg på svaret jeg fikk.

Hvorfor spurte du ikke legen din da du var og byttet merke da?

Hushjelpen
Skrevet

Det kan du, dette er samme p pille, men den ene er "mildere" på hormonene enn den andre:o)

For de med mye og kraftige blødninger er Yasmin best, for andre "holder" det med Yasminelle.

Gjest PCOS:88
Skrevet

jeg går fast på diane,og hopper innimellom pausen på en uke.

hva det har å si for frykten for å bli gravid,vet jeg ikke. spør legen?(kan kjapt gjøres via tlf)

selv bruker jeg diane pga pcos,ikke som prevansjon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...