Gjest P-pille spørsmål Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Kan jeg gå rett fra ett p-pillebrett til et annet uten pause når jeg bytter merke? Byttet går fra Yasminelle til Yasmin. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Om du ønsker svar fra lege må du legge spørsmålet inn på et av fagforumene (f.eks. gynekologi) og forhåndsbetale en sum med kredittkort. Men det finnes jo mange brukere her med god peiling, da! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja. Det kan hende du får mellomblødning, men jeg vil tro sjansen for det er liten, særlig siden du går til en p-pille med høyere hormoninnhold enn den du bruker nå. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja. Det kan hende du får mellomblødning, men jeg vil tro sjansen for det er liten, særlig siden du går til en p-pille med høyere hormoninnhold enn den du bruker nå. NB! Jeg er ingen lege! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 NB! Jeg er ingen lege! kom igjen nå, klart du er lege! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er ikke lege, men har gjort det samme. Det var to andre merker, da. Se om det står noe i pakningsvedlegget. Det gjorde det i mitt. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 kom igjen nå, klart du er lege! Hehe, tror lege er et av de få yrkene jeg absolutt ikke kunne tenke meg å være, dessverre... Synes jeg ser den legen som besvimer før pasienten gjør det ved blodprøvetaking f.eks - det ville blitt en kort karriere for min del! :-P 0 Siter
Gjest P-pille spørsmål Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ja. Det kan hende du får mellomblødning, men jeg vil tro sjansen for det er liten, særlig siden du går til en p-pille med høyere hormoninnhold enn den du bruker nå. Jeg stoler på deg, selv om du ikke er lege. Mellomblødning kan jeg leve med. Men blir jeg gravid kommer jeg tilbake, og da er jeg ikke blid! 0 Siter
Gjest P-pille spørsmål Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Om du ønsker svar fra lege må du legge spørsmålet inn på et av fagforumene (f.eks. gynekologi) og forhåndsbetale en sum med kredittkort. Men det finnes jo mange brukere her med god peiling, da! Det var egentlig ikke så viktig å få svar fra lege, jeg stoler på allmennkunnskapen på åpent ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg stoler på deg, selv om du ikke er lege. Mellomblødning kan jeg leve med. Men blir jeg gravid kommer jeg tilbake, og da er jeg ikke blid! Blir du gravid skyldes det nok helt andre ting enn at du byttet p-piller uten opphold mellom ;-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Det var egentlig ikke så viktig å få svar fra lege, jeg stoler på allmennkunnskapen på åpent ;-) Ja jøss, hva skal vi med leger, vi har jo hverandre! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, tror lege er et av de få yrkene jeg absolutt ikke kunne tenke meg å være, dessverre... Synes jeg ser den legen som besvimer før pasienten gjør det ved blodprøvetaking f.eks - det ville blitt en kort karriere for min del! :-P Sansynligvis:-) 0 Siter
Gjest Apoteket på Jernbanetorget Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Ring apoteket på Jernbanetorget i Oslo, de har åpent hele døgnet og har leger tilgjengelig. Har selv ringt dit og stilt p-pillespørsmål, fikk da snakke med en lege og følte meg veldig trygg på svaret jeg fikk. Hvorfor spurte du ikke legen din da du var og byttet merke da? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Det kan du, dette er samme p pille, men den ene er "mildere" på hormonene enn den andre:o) For de med mye og kraftige blødninger er Yasmin best, for andre "holder" det med Yasminelle. 0 Siter
Gjest PCOS:88 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 jeg går fast på diane,og hopper innimellom pausen på en uke. hva det har å si for frykten for å bli gravid,vet jeg ikke. spør legen?(kan kjapt gjøres via tlf) selv bruker jeg diane pga pcos,ikke som prevansjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.