Gjest Av erfaring ... Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville gjerne flytte klosettet til der jeg har badekaret nå. Er det mulig, eller blir det mye pes med ombygging av rør. Noen som vet. Jeg gidder ikke foreslå det for gubben hvis det ikke er enkelt nemlig. hehe... 0 Siter
Line Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Man må jo legge kloakken dit bort, så det blir flytting av rør ja. Vannledning og kloakk er ikke samme røret 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Man må jo legge kloakken dit bort, så det blir flytting av rør ja. Vannledning og kloakk er ikke samme røret Men vannet man tapper ut fra badekaret går vel i kloakken? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Men vannet man tapper ut fra badekaret går vel i kloakken? Jo, men røret fra badekaret er mye smalere i begynnelsen enn røret fra do, tror jeg. Man kobler nok ikke bare dassen på et vanlig sluk? 0 Siter
Spirello Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Det er mye styr ja.. Nettopp pussa opp, og rørlegger anbefalte oss å ikke flytte doen pga. kloakkrører. Det røret shit og papir går i er jo ikke det samme som badevannet går i ;o) Da må dere flytte kloakkrøret. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Da må du rive gulvet og legge nye rør. Ingen enklere løsning på dette, dessverre. 0 Siter
Line Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Men vannet man tapper ut fra badekaret går vel i kloakken? Ja, det burde det vel gjøre. Jeg ble svar skyldig her nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.