kosemor Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 1 tab. om dagen - skal denne tas om kvelden eller morgen for å få best effekt? - eller har det ikke noe å si? Flere som blir trøtte av allergimedisin? Det sies at disse ikke gir tretthet lenger, men det virker ikke slik.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aner ikke om det har noe å si eller ikke, jeg tar medisinen om morgenen. Jeg merker ingen trøtthet av Aerius, men merker det hvis jeg tar Cetirizin / Zyrtec. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 På pakningsvedlegget til min medisin står det at den bør tas om morgenen i forb med frokost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Legen vår sa at vi kunne gi allergimedisinen til sønnen vår på kvelden slik at han sover av seg den verste trøttheten i nattesøvnen. Vi har ikke merket at han har blitt mer allergisk på dagen av den grunn. Han sa også at vi kunne dele det i to og gi halv dose morgen og halv dose kveld hvis vi heller ville det. Man blir nok fortsatt litt trøtt av antihistaminer selv om de er bedre nå enn før, men man blir mye trøttere av selve det å være allergisk, så ofte kan kanskje medisinen få skylden for noe den ikke har noe med også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.