Gå til innhold

Pondus er sexy

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa i nord
Skrevet

Hva er det på menn du tenner på?

Jeg syntes pondus er så sexy.. ;) Jeg har de siste årene kun falt for menn med mage. Det er såååå sexy med pondus:) sukk

Våryr Lisa her ;)

Skrevet

Hehe, jaja, men menn med pondus bør ikke være noe problem å få tak i, jeg har inntrykk av at det er flere menn med pondus enn uten.

Du finner nok en som hjelper det med våryrheten:-)

Jeg kan ikke hjelpe deg, jeg har flat mage:-)

Gjest Lisa i nord
Skrevet

Hehe, jaja, men menn med pondus bør ikke være noe problem å få tak i, jeg har inntrykk av at det er flere menn med pondus enn uten.

hehehe mrxx, vet du hva.. Jeg tenkte på deg da jeg laget denne tråden. I og med at jeg har møtt deg på real;) Husker ikke om du hadde pondus da, men det er ufattelig mange år siden så aner ikke om du har det nå..

Husker du?

Lisa, nord, dol treff, osv... Long time ago;)

Gjest Lisa i nord
Skrevet

hehehe mrxx, vet du hva.. Jeg tenkte på deg da jeg laget denne tråden. I og med at jeg har møtt deg på real;) Husker ikke om du hadde pondus da, men det er ufattelig mange år siden så aner ikke om du har det nå..

Husker du?

ups leste vist svaret ditt litt for rask.. Ja du hadde flat mage den gangen, og har det vel enda da) hehe

Gjest honey darling
Skrevet

Jammen godt vi er forskjellige, så finnes det noen for de fleste:) Jeg tenner mest på et direkte blikk og et skarpt hode, men kroppen bør helst være innenfor normalen. Pondus er ikke helt min greie;)

Gjest Lisa i nord
Skrevet

Jammen godt vi er forskjellige, så finnes det noen for de fleste:) Jeg tenner mest på et direkte blikk og et skarpt hode, men kroppen bør helst være innenfor normalen. Pondus er ikke helt min greie;)

honey darlig. Så klart er det mer en bare pondus som må til :) Et smart hode er ikke å forakte:)

Mary Poppins
Skrevet

Mrxx har sexy mage ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe jeg liker ikke pondus. Liker flate og trente mager..mmm :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mrxx har sexy mage ;-)

''Mrxx har sexy mage ;-)''

Enig med deg, MP :-)

Dessuten er den helt uten pondus.

Gjest Lisa i nord
Skrevet

''Mrxx har sexy mage ;-)''

Enig med deg, MP :-)

Dessuten er den helt uten pondus.

Jasså dere damer.. hehe flere som har sett magen til mrxx .. fnis

Skrevet

Jeg kan godt falle for eller tenne på menn med pondus, men det er ikke den jeg tenner på. Dog er det bedre med 30 kg for mye enn for lite, og litt mage gjør ingenting.

jubalong70
Skrevet

Sexy for meg er en hel pakke og ikke noen enkelt ting.

Skrevet

Husker du?

Hehe, jaja, ikke verst at jentene tenker på meg:-)

Men du har aldri truffet meg, fordi jeg aldri har vært på dol treff, så du må nok huske feil. Jeg husker nicket Lisa nord (eller noe lignende) husker jeg. Det var jo ei tid det var vanlig med dol treff og mange traff hverandre der, men jeg har aldri vært på ett eneste ett.

Skrevet

Jasså dere damer.. hehe flere som har sett magen til mrxx .. fnis

Bare sett, men ikke tatt på:-)

Gjest Lisa i nord
Skrevet

Hehe, jaja, ikke verst at jentene tenker på meg:-)

Men du har aldri truffet meg, fordi jeg aldri har vært på dol treff, så du må nok huske feil. Jeg husker nicket Lisa nord (eller noe lignende) husker jeg. Det var jo ei tid det var vanlig med dol treff og mange traff hverandre der, men jeg har aldri vært på ett eneste ett.

Dette treffet jeg tenker på var for 10 år siden, og da var det en mrxx der. Dvs da er du en annen med det samme nicket. Siden det er så lenge siden kan det jo hende at den mrxx jeg husker ikke er her på dol mer.

Skrevet

Dette treffet jeg tenker på var for 10 år siden, og da var det en mrxx der. Dvs da er du en annen med det samme nicket. Siden det er så lenge siden kan det jo hende at den mrxx jeg husker ikke er her på dol mer.

Du tar nok helt feil. Jeg er den samme mrxx som har vært her siden 1998, men jeg har aldri vært på treff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...