Gjest mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er dette?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Word er et vanlig skriveprogram, altså tekstbehandlingsprogram. Det følger med Office-pakka og er fra Microsoft. I programmet Word finnes en funksjon som heter Wordart. Den kan du bruke til å lage litt "fancy" overskrifter for eksempel. Du kan lage teksten buet, loddrett, lage "hule" bokstaver, skygger osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Word er et vanlig skriveprogram, altså tekstbehandlingsprogram. Det følger med Office-pakka og er fra Microsoft. I programmet Word finnes en funksjon som heter Wordart. Den kan du bruke til å lage litt "fancy" overskrifter for eksempel. Du kan lage teksten buet, loddrett, lage "hule" bokstaver, skygger osv. Nå skjønte jeg det men hvordan får jeg sendt det jeg har skrevet på mail? Finner ikke noe som står sende mail på her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå skjønte jeg det men hvordan får jeg sendt det jeg har skrevet på mail? Finner ikke noe som står sende mail på her Skriv dokumentet ditt i Word og lagre det. Lukk det. Åpne e-post programmet Så blar du deg fram til der du lagret dokumentet ditt og dobbeltklikker på det. Nå vil du se at mailen din har fått et vedlegg, som er Word-dokumentet ditt. Så kan du sende. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.