Gå til innhold

Tunisia - oktober

Anbefalte innlegg

Gjest sol og varme
Skrevet

Aldri vært der tidligere, lurte på å ta en tur i høstferien.

Hadde du tatt sjansen hvis det er sol og varme du er ute etter ?

Du som har vært der .... er det noe spesielt sted du anbefaler ?

Gjest been there done that
Skrevet

Jeg var der i juli i fjor, og da var det i alle fall varmt nok :-p Hvordan det er i oktober vet jeg ikke.

Tror ikke det spiller så store rollen hvor i Tunisia du drar. Tunisia er vel et "sydenland" for å si det sånn.

Solskinnspiken
Skrevet

Jeg var i Djerba (oey helt i soer, Star Tour flyr dit), og det var helt greit. Vi bodde paa et supert hotell (bestilte selv) og koste oss der. De to byene paa oeya var helt greie, men ellers var det ikke saa hyggelig aa gaa gatelangs.

Etter hva jeg har hoert om Sousse, tror jeg det er mye mindre mas paa Djerba.

Jeg var der foerste uken i september.

Kan godt tenke meg aa dra tilbake, om maalet er avslapping og spa!

Skrevet

Jeg har vært i Tunisia. Det er ikke et sted jeg drar tilbake til. Var på to forskjellige steder.

Tunisia er fransktalende. Dvs. at alt av menyer osv. er på fransk. Vi spiste på mange forskjellige steder, men var ikke spesielt fornøyd med maten på noen av stedene.

Rett og slett det dårligste ferievalget vi noen gang har gjort. Og vi reiser ganske mye.

Skrevet

Var i Sousse for mange år siden.

Forsåvidt artig å ha vært i et sånt land med så forskjellig kultur og landskap,- men det holder lenge med en gang for meg - i Tunisia altså. Likte ikke den delen av befolkningen jeg traff,- mas og tigging og folk skulle ha penger for å svare på hvor mye klokka var. Innkastere til teppebutikker hvor man føler seg presset til å kjøpe.

Solskinnspiken
Skrevet

Var i Sousse for mange år siden.

Forsåvidt artig å ha vært i et sånt land med så forskjellig kultur og landskap,- men det holder lenge med en gang for meg - i Tunisia altså. Likte ikke den delen av befolkningen jeg traff,- mas og tigging og folk skulle ha penger for å svare på hvor mye klokka var. Innkastere til teppebutikker hvor man føler seg presset til å kjøpe.

Jepp, det er det alle sier om Sousse. Men Djerba var mye mindre masete. Helt kult aa bare gaa rundt og titte.

Og de hadde engelske menyer der ogsaa :-)

Lips1365380508
Skrevet

Hvis det er sol og varme du foretrekker, spesielt så sent som i oktober, så er Tunisia plassen. Vi var der i slutten av september og da var det 40 grader..Tror det er mer passelig i oktober ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...