Gå til innhold

Hvilket språk+kan noen oversette?

Anbefalte innlegg

Gjest DanieIIa
Skrevet

Бары, рестораны, дискотеки, пабы, бассейн

Gjest DanieIIa
Skrevet

Oi, det funka dårlig med klipp og lim.... :-(

Tror det var gresk eller kyrilliske bokstaver. Men det er jo bare å glemme det nå ;-)

Gjest bikku
Skrevet

Oi, det funka dårlig med klipp og lim.... :-(

Tror det var gresk eller kyrilliske bokstaver. Men det er jo bare å glemme det nå ;-)

Du kan forsøke deg med et oversetterprogram, som noen her anbefaler. Det er ikke et annet sted du kan legge det ut og lenke til, da? Kyrillisk kan jeg muligens bistå med, gresk blir verre for meg, men jeg mener å huske at det selvsagt er folk på dol som fusker i det faget også.

Skrevet

Jeg ser bare masse aschii-koder jeg, # og tall bakom...

Gjest DanieIIa
Skrevet

Jeg ser bare masse aschii-koder jeg, # og tall bakom...

Ja, det fungerte ikke helt å lime inn her :-) Men fant ut via tips i tråden at det var russisk. Så nå vet jeg hva det står ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...