Gjest DanieIIa Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Бары, рестораны, дискотеки, пабы, бассейн 0 Siter
Gjest DanieIIa Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Oi, det funka dårlig med klipp og lim.... :-( Tror det var gresk eller kyrilliske bokstaver. Men det er jo bare å glemme det nå ;-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 hva om du prøverdeg litt fram her? http://translate.google.com/translate_t?hl=no&sl=en&tl=no# 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Oi, det funka dårlig med klipp og lim.... :-( Tror det var gresk eller kyrilliske bokstaver. Men det er jo bare å glemme det nå ;-) Du kan forsøke deg med et oversetterprogram, som noen her anbefaler. Det er ikke et annet sted du kan legge det ut og lenke til, da? Kyrillisk kan jeg muligens bistå med, gresk blir verre for meg, men jeg mener å huske at det selvsagt er folk på dol som fusker i det faget også. 0 Siter
Line Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ser bare masse aschii-koder jeg, # og tall bakom... 0 Siter
Gjest DanieIIa Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ser bare masse aschii-koder jeg, # og tall bakom... Ja, det fungerte ikke helt å lime inn her :-) Men fant ut via tips i tråden at det var russisk. Så nå vet jeg hva det står ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.