Gjest Forundret nå Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Tror du jeg hadde spurt om det her inne dersom jeg hadde lært det på skolen? Jeeez. Da håper jeg dere kommer til å lære det. Det er i grunnen ganske viktig å vite når man skal være lærer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Da håper jeg dere kommer til å lære det. Det er i grunnen ganske viktig å vite når man skal være lærer. PMS igjen? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Tror min 4.klassing også vet at det brukes ved oppramsing, men ikke ved leddsetning etc. -jeg synes det er vanskelig sjøl jeg, og jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Tror min 4.klassing også vet at det brukes ved oppramsing, men ikke ved leddsetning etc. -jeg synes det er vanskelig sjøl jeg, og jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks... ''-jeg synes det er vanskelig sjøl jeg, og jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks...'' Hehe :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Tror min 4.klassing også vet at det brukes ved oppramsing, men ikke ved leddsetning etc. -jeg synes det er vanskelig sjøl jeg, og jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks... ''jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks... '' 0 Siter
Gjest Forundret nå Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 PMS igjen? Hva var galt med å spørre om dette? Du har kanskje det du? Makan til svar på et helt greit spørsmål. Jeg er forundret over at dere ikke lærer sånt og det er ikke noe å bli sur for. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 ''jeg er mer enn vanlig opphengt i korrekt norks... '' der ser du *lol* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Hva var galt med å spørre om dette? Du har kanskje det du? Makan til svar på et helt greit spørsmål. Jeg er forundret over at dere ikke lærer sånt og det er ikke noe å bli sur for. Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.