waxo Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gutten her i huset leker ikke noe særlig med lekene på rommet lenger. Begynner sikkert å bli litt kjedelige :-) Han har diverse bilbaner og togbane, lego, noen biler og figurer av ymse slag. Han spiller litt pc, veldig lite igrunn... ellers er han ute på sykkel fra ca 07 om morran og til han går på skolen. Etter skole, mat og lekser er han på sykkel igjen til det er kvelden. Vi har ikke tvkanaler med reklame for barn, så han får ingen ideer derfra. Vil jo tru at det hadde vært artig for han å hatt noe å finne på inne også, men det eneste han ønsker seg er hjullaster, og det har han ønsket seg fra han kunne snakke. Problemet er har vi funnet ut, at han ønsker seg ikke lekehjullastere, som han har fått ganske mange av etterhvert. Det er en EKTE han ønsker seg, og det synes nok ho mor er litt vel tidlig :-) Nå har han snart bursdag, og jeg har fått mange spørsmål om hva han ønsker seg. Han har ikke noen gode svar, men kanskje dere har ideer som kan fenge en aktiv gutt :-) ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Guttungen min lekte mye med Lego og Kapla på den tida. Lego har han dilla på ennå, Kaplaen brukes iblant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Guttungen min lekte mye med Lego og Kapla på den tida. Lego har han dilla på ennå, Kaplaen brukes iblant. Kapla hadde jeg jammen glemt bort :-) De hadde det i barnehagen, og det var veldig populært husker jeg. Vet du hvor jeg får tak i det? Har ikke sett noe i butikken, og man bør vel kanskje ha en del? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Guttungen min lekte mye med Lego og Kapla på den tida. Lego har han dilla på ennå, Kaplaen brukes iblant. Hva er Kapla? Aldri hørt om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er Kapla? Aldri hørt om. http://www.kaplatoys.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kapla hadde jeg jammen glemt bort :-) De hadde det i barnehagen, og det var veldig populært husker jeg. Vet du hvor jeg får tak i det? Har ikke sett noe i butikken, og man bør vel kanskje ha en del? Tror jeg kjøpte det på Riktige Leker i Oslo, men det er jo noen år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kapla hadde jeg jammen glemt bort :-) De hadde det i barnehagen, og det var veldig populært husker jeg. Vet du hvor jeg får tak i det? Har ikke sett noe i butikken, og man bør vel kanskje ha en del? Ikea hadde i alle fall Kapla-kopier for et åpar år siden. Vet ikke om de har det ennå. Har også sett kapla på enkelte litt alternative lekebutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Quadrilla klinkekulebane! Hvis mange kjøper det samme kan det jo bli en stor bane :-) http://www.smarttoy.no/show.asp?page=goxpage00000001dbmKonstruksjonKulebaner.html Ellers er spikkekniv, fiskestang og sluker, liten gummibåt, hoppeball, stæsj til sykkelen, vanngevær og lignende gaver som vår gutt har satt pris på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Klinkekuler. Alle slags ting som kan spares på, f.eks. Pokemon-kort (og nå russekort). Har en lillebror som ofte drar i gang lek med biler, riddere eller lego, og han blir ofte med. Men på denne tiden går det mest i fotball, sykling (tohjuling og sparkesykkel) ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaw65 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Quadrilla klinkekulebane! Hvis mange kjøper det samme kan det jo bli en stor bane :-) http://www.smarttoy.no/show.asp?page=goxpage00000001dbmKonstruksjonKulebaner.html Ellers er spikkekniv, fiskestang og sluker, liten gummibåt, hoppeball, stæsj til sykkelen, vanngevær og lignende gaver som vår gutt har satt pris på. Smart Toy, som selger Quadrilla har et "Kjøp 3 - Betal for 2 tilbud denne uken) http://www.smarttoy.no/ukens_tilbud.pdf Produktoversikt her: http://www.smarttoy.no/produktliste/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Ikea hadde i alle fall Kapla-kopier for et åpar år siden. Vet ikke om de har det ennå. Har også sett kapla på enkelte litt alternative lekebutikker. Ikea skal sjekkes ut :-) Trenger absolutt ikke orginal! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Min 7 årige gutt leker mye. Han har fullstendig dilla på Star Wars, og alle leker i den banene er populære. spesielt star wars lego. Alle lego er jo supre leker! Ellers er det populært med rullesko, min har ikke det, men han sier at han ønsker seg det. Sparksykkel og andre uteleker også en ide. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jklk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gutten min er 9 år og leker mye med diablo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://www.kaplatoys.com/ Hmm... Det så interessant ut. Fint som gaver da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåsa Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Min hadde også en rolig periode, men har i det siste året lekt mye med lego igjen. Blir 10 i år. Kanskje du kan tenne lysten på lego igjen. Min har ofte fått sånn stor eske til bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Min hadde også en rolig periode, men har i det siste året lekt mye med lego igjen. Blir 10 i år. Kanskje du kan tenne lysten på lego igjen. Min har ofte fått sånn stor eske til bursdag. Ja, kan hende gnisten kommer mer hvis det dukker opp noe nytt og spennede :-) Ellers har jeg lurt litt på om han kanskje skulle fått playmobil, men du får så små mengder for pengene at han er konfirmant før det er noe mengder :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.