Gjest Christy25 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg ble født med hoftedysplasi og måtte gå med freikaspute ei god stund,det ble jo bedre men nå er jeg 25 år og sliter veldig med hoftene.. da på høyre side,denne siden var værst da jeg ble født.. hva kan jeg gjøre for å bli bedre.. Føler det er litt håpløst og det er jo vondt å gå rundt å halte konstant.. Håper på svar.. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du må nesten kontakte fastlegen din og legge problemet frem for han. Har du ikke fått noen oppfølging på dette gjennom alle disse årene? Eller har du lidd i stillhet? Håper du får den hjelpen du trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christy25 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du må nesten kontakte fastlegen din og legge problemet frem for han. Har du ikke fått noen oppfølging på dette gjennom alle disse årene? Eller har du lidd i stillhet? Håper du får den hjelpen du trenger. ja har vel lidd i stillhet siden ingen leger har vært interresert i å høre på hva jeg har å si.. Var i ei bilulykke for 8 år siden å smertene ble bare verre etter det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.