Gjest mammini Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article666517.ece Hva mener dere? Er det ikke en plikt å anmelde et slikt grovt overgrep? Barn på den alderen er ekstremt sårbare og jeg tror at for noen barn kan en slik hendelse være med på å redusere livskvaliteten til mennesket gjennom hele livet - traumatisk opplevelse som kan gi angst og psykiske problemer? Jeg mener at vi må slå hardt ned på slike hendelser!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, slik oppførsel må en slå hardt ned på! En anmeldelse er på sin plass. Bare så synd de nok ikke vet hvem vedkommende er... Andre russer som var i følge med vedkommende burde tipse politiet om ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette ville jeg helt klart anmeldt ja! De tenker ikke særlig langt den russen (uff, nå høres jeg gammel ut) når de gjør sånt. Skremmer jo livet av unger jo.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herlighet! Hva feiler det folk?? Skjønner virkelig ikke 18-19 åringer at dette er langt over streken? *sjokkert* Jeg håper foreldrene anmelder, at de finner de skyldige, og at de får en straff som svir! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg ble skikkelig SINT nå når jeg leste dette!!!! Jeg har et barn på 8 og et på 10 - så jkeg kjenner denne aldersgruppen veldig godt. Jeg hadde blitt så eitrende sinna på de som hadde gjort noe slikt med mitt barn!!!! Håper virkelig foreldrene anmelder de som gjorde det, og at politiet finner ut hvem det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Husker at jeg leste i avisen om en på videregående som også hadde blitt bindt fast og tatt skoene. Stort oppslag som virket som en megasak. Jeg snakket med denne gutten som fortalte at han hadde mobbet russen og fått igjen. Alle lo av det som hadde skjedd. Både gutten og russen. Så jeg må innrømme at jeg ikke tror helt på alt som skrives slik. Men om det skulle være sant, så er jeg selvsagt enig i at dette er helt på jordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.