Gå til innhold

Niåring bundet av russen

Gjest mammini

Anbefalte innlegg

Gjest mammini

http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article666517.ece

Hva mener dere?

Er det ikke en plikt å anmelde et slikt grovt overgrep?

Barn på den alderen er ekstremt sårbare og jeg tror at for noen barn kan en slik hendelse være med på å redusere livskvaliteten til mennesket gjennom hele livet - traumatisk opplevelse som kan gi angst og psykiske problemer?

Jeg mener at vi må slå hardt ned på slike hendelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Villniss

Ja, slik oppførsel må en slå hardt ned på! En anmeldelse er på sin plass. Bare så synd de nok ikke vet hvem vedkommende er...

Andre russer som var i følge med vedkommende burde tipse politiet om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg helt klart anmeldt ja! De tenker ikke særlig langt den russen (uff, nå høres jeg gammel ut) når de gjør sånt. Skremmer jo livet av unger jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filiokus81

Herlighet! Hva feiler det folk?? Skjønner virkelig ikke 18-19 åringer at dette er langt over streken? *sjokkert*

Jeg håper foreldrene anmelder, at de finner de skyldige, og at de får en straff som svir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg ble skikkelig SINT nå når jeg leste dette!!!! Jeg har et barn på 8 og et på 10 - så jkeg kjenner denne aldersgruppen veldig godt.

Jeg hadde blitt så eitrende sinna på de som hadde gjort noe slikt med mitt barn!!!!

Håper virkelig foreldrene anmelder de som gjorde det, og at politiet finner ut hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg leste i avisen om en på videregående som også hadde blitt bindt fast og tatt skoene. Stort oppslag som virket som en megasak.

Jeg snakket med denne gutten som fortalte at han hadde mobbet russen og fått igjen. Alle lo av det som hadde skjedd. Både gutten og russen.

Så jeg må innrømme at jeg ikke tror helt på alt som skrives slik. Men om det skulle være sant, så er jeg selvsagt enig i at dette er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...