Gjest Bortskjemt Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Overbeskyttede og bortskjemte norske barn har bare godt av slike opplevelser. http://www.abcnyheter.no/node/88302 0 Siter
fyrlykt Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Stakkar deg som må være så tåpelig for å få oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest Bortskjemt Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Ute etter å provosere? Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ? Jeg håper iallefall at du ikke har barn... 0 Siter
Gjest nuet Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg håper iallefall at du ikke har barn... Det kan hun/han umulig ha. Hva vet denne personen om barnet ikke sikkert hun var bortskjemt , uansett, ingen barn fortjener å bli behandlet på denne måten, dette kan føre til alvorlige konsekvenser for barnet senere i livet. En slik hendelse kan faktisk føre til at hun får alvorlige problemer resten av livet, med f.eks angst, sosiale og psykiske problemer. Så jeg skjønner ikke at det kan være seriøst fra trådstarter. 0 Siter
Gjest nuet Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ? Bare fordi du opplevde værre ting er vel ikke det noen grunn til dine uttalelser? Hva er det med deg da? 0 Siter
laban Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ? ''Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp.'' Ja, og se hva det gjorde med empati-evnene dine... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det kan hun/han umulig ha. Hva vet denne personen om barnet ikke sikkert hun var bortskjemt , uansett, ingen barn fortjener å bli behandlet på denne måten, dette kan føre til alvorlige konsekvenser for barnet senere i livet. En slik hendelse kan faktisk føre til at hun får alvorlige problemer resten av livet, med f.eks angst, sosiale og psykiske problemer. Så jeg skjønner ikke at det kan være seriøst fra trådstarter. Enig i det. Ingen barn fortjener å oppleve ting de blir livredde av. Slike ting er det ikke gitt at barna forstår noenting av. Vi voksne hadde også blitt skremte om vi ble utsatt for noe slikt, men vi hadde samtidig regna med at det "bare" var noen skøyerstreker fra russens side. Hva tenker ikke barna? 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Du har det ikke helt godt med deg selv, du vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.