Gå til innhold

Bare godt av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar deg som må være så tåpelig for å få oppmerksomhet.

Gjest Bortskjemt
Skrevet

Ute etter å provosere?

Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ?

Gjest togli
Skrevet

Tro hva dere vil men det var et seriøst innlegg, ikke skrevet for å få oppmerksomhet. Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp. Hvorfor skulle jeg være ute etter oppmerksomhet på et anonymt forum ?

Jeg håper iallefall at du ikke har barn...

Gjest nuet
Skrevet

Jeg håper iallefall at du ikke har barn...

Det kan hun/han umulig ha.

Hva vet denne personen om barnet ikke sikkert hun var bortskjemt , uansett, ingen barn fortjener å bli behandlet på denne måten, dette kan føre til alvorlige konsekvenser for barnet senere i livet.

En slik hendelse kan faktisk føre til at hun får alvorlige problemer resten av livet, med f.eks angst, sosiale og psykiske problemer.

Så jeg skjønner ikke at det kan være seriøst fra trådstarter.

Gjest nuet
Skrevet

Bare fordi du opplevde værre ting er vel ikke det noen grunn til dine uttalelser?

Hva er det med deg da?

Skrevet

''Selv opplevde jeg mye verre ting enn det da jeg vokste opp.''

Ja, og se hva det gjorde med empati-evnene dine...

Gjest togli
Skrevet

Det kan hun/han umulig ha.

Hva vet denne personen om barnet ikke sikkert hun var bortskjemt , uansett, ingen barn fortjener å bli behandlet på denne måten, dette kan føre til alvorlige konsekvenser for barnet senere i livet.

En slik hendelse kan faktisk føre til at hun får alvorlige problemer resten av livet, med f.eks angst, sosiale og psykiske problemer.

Så jeg skjønner ikke at det kan være seriøst fra trådstarter.

Enig i det. Ingen barn fortjener å oppleve ting de blir livredde av. Slike ting er det ikke gitt at barna forstår noenting av. Vi voksne hadde også blitt skremte om vi ble utsatt for noe slikt, men vi hadde samtidig regna med at det "bare" var noen skøyerstreker fra russens side. Hva tenker ikke barna?

Skrevet

Du har det ikke helt godt med deg selv, du vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...