Spirello Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Poden blir snart 4 år, og jeg har tenkt til å ha barnebursdag for første gang. Saken er at vi har flyttet, så vi bor jo et stykke unna barnehagen. Basen har 20 barn, og barnehagen ble pusset opp - så denne basen er satt sammen av barn fra flere tidligere avd. Poden har kommet i samme base som to av gutta fra den gamle avd. Det er de han leker mest med + noen av jentene.. Så da er jeg usikker på hvem jeg skal invitere? Kan ikke si jeg kjenner barna noe særlig, bortsett fra disse to. Og skravler kun med mora til han ene når vi møtes, ellers ingen foreldrekontakt. Bør jeg be alle gutta, eller bare de barna fra den gamle avd? Tenkte å kanskje skrive at foreldrene også er velkomne hvis det ikke blir så mange barn, siden jeg ikke kjenner dem. Eller blir det dumt? Tenker at det blir veldig dumt hvis alle takker nei.. (siden de ikke kjenner meg). Han skal begynne i ny barnehage til høsten, så er det kanskje bedre å ferie på etterskudd og heller invitere de nye barna? Han bytter barnehage 3 uker etter han fyller 4 år. Synes det er viktigere å heller bli kjent med de barna som da bor der vi bor + foreldrene til barna i den nye barnehagen. Har vært mye utbytting osv i den han går i nå, så de jeg kjente har slutta. Hva ville dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror jeg ville tatt en prat med de som jobber i bhg - de pleier å være flinke til å gi gode anbefalinger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde bedt de som ungen leker mest med i bhg, det er jo hans fest og hans venner. Så hadde jeg heller invitert et og et barn hjem hvis de finner hverandre i den nye bhg. Vi har stadig hatt kompiser på ettermiddagsbesøk, og det er veldig hyggelig og lettere å bli bedre kjent enn i det kaoset en barnebursdag ofte er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde venta til august. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Inviter de fra den gamle avdelinga + foreldre. Ingen takker nei fordi de ikke kjenner deg. Jeg ville syns det hadde vært veldig kjekt å bli invitert sammen med barnet. Kjekt å bli kjent med de andre foreldra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde ventet til etter bursdagen og invitert de som blir hans nye lekekamerater fra høsten. Du kan jo invitere de to fra den gamle barnehagen da også, hvis det er viktig for barnet. Vi gjorde det på den måten selv, og lillemor syntes det var stor stas at alle fra klassen kom. Hun savnet ikke de fra barnehagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.