Gå til innhold

TTT

heli

Anbefalte innlegg

Ting tar tid. Jeg kikke på gamle innlegg og 29.05.06 skrev jeg " Hurra papirene er sendt " De ble sendt til Bulgaria og søknaden ble godkjent. I dag, snart 3 år etter sitter vi fortsatt her. Ingen tildeling enda. Fortsatt like barnløse. Det sies at de som venter på noe godt venter ikke forgjeves, men det får da være grenser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det er trøstesløst, ja!

Våre papirer gikk til Kina i februar 2006, men ble registrert først i slutten av mars. Så vi sitter også og venter. Jeg har et par bekjente som søkte til Bulgaria litt etter dere. Og i forhold til dem, så er jeg glad for at vår kø tross alt er forutsigbar. Dere venter i det store, tomme info-intet, som jeg hadde takla dårlig å forholde meg til. Så stor klem til deg, og håper at det går kjapt for både deg og mine bekjente snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blessed woman x 3

Det er så trasig at det er slik. Å vente og vente uten å vite mnd., eller nesten ikke vite hvilket år en får barn det er bare så fryktelig slitsomt.

Ønsker deg fortsatt lykke til i ventingen og krysser fingrene for at telefonen skal ringe med gode nyheter snart:o)

Jeg har fått 3 skjønne barn og den ventingen blir en litt tullerusk av, men når barne kommer så er det en slik lykke som kan ei beskrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, det må ha vært mange tøffe ventedager på den tiden... For min egen del opplevde jeg at alle vanskelige ventefølelser var som blåst bort den dagen vi fikk den første tildelingen, men da hadde vi bare ventet halvparten av den tiden dere har ventet. Håper likevel du får oppleve det samme! Og det snart!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...