Spirello Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Nå er endelig ferien i boks. Turen går til Legoland, kal bo på Legoland hotell. Noen som har vært der? Er det bra? Blir poden, samboern og meg. Er det noen resturanter ol. litt utenfor selve Legoland og hotellet? Aldri vært der, så lurer litt på området rundt. Er det basseng på hotellet? Hørt at løvaparken er 2 mil unna, så skal ta oss en tur dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Vi skal også tid for første gang. Jeg fikk ett tips og det var at man burde ta med seg mat dit. Det er veldig lang kø foran matutsalgene,og det er jo kjedelig å bruke masse til på å stå i kø foran der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan ikke huske at det er basseng på hotellet, men ellers et koselig og annerledes hotell:o) Bare familiefolk og det er jo deilig!!! Noen av rommene er ekstra fine da du kan sitte å se ut i parken. Vi fikk desverre ikke et slikt rom:o( Det er lenge siden vi var der, så jeg merker at husken er dårlig. Vi skal også dit i sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi hadde én natt på det hotellet i sommer, og det var helt fantastisk!!!! Masse lego overalt, skikkelig godt tilrettelagt for barn i alle aldere! Jeg vil anbefale å spise middag på borgen, inni selve parken. Vi gjorde det, fikk utrolig god mat, flott service, ikke dyrt og det var ikke så mye folk der (den ligger ganske langt inne - i ridder-avdelingen). Løveparken er også OK, men vi som er vant med Dyreparken her i Kristiansand, var ikke så overimponerte..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi skal også til Legoland i ferien! Og har bestilt rom på Legoland Hotell:O)) Gleder meg!! Det var veldig dyrt da... men,men.. håper det er verdt det og at det blir en opplevelse for store og små)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi skal også til Legoland i ferien! Og har bestilt rom på Legoland Hotell:O)) Gleder meg!! Det var veldig dyrt da... men,men.. håper det er verdt det og at det blir en opplevelse for store og små)) Vi har bestilt Kids house rom.. alle de romma hadde utsikt over parken visst...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Vi skal også til Legoland i ferien! Og har bestilt rom på Legoland Hotell:O)) Gleder meg!! Det var veldig dyrt da... men,men.. håper det er verdt det og at det blir en opplevelse for store og små)) Dyrt nok ja... Kosta 11000,- for oss tre, med båt tur retur, og tre netter på Legoland hotell. Men håper det er verdt det, og at poden vil kose seg. I fjor tok vi en svipp-tur til Køben med DFDS-båten, og det var kjempestas å bare kjøre båt over, så tror nok dette blir midt i blinken. Gleder meg masse sjøl jeg, hehe.. Håper på sol! Kanskje vi ses da.. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Vi har bestilt Kids house rom.. alle de romma hadde utsikt over parken visst...) Oi, det blir bra! Bestilte i går jeg, så vi får ta det vi får vi... Hvor mye måtte dere betale, og hvor lenge blir dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oi, det blir bra! Bestilte i går jeg, så vi får ta det vi får vi... Hvor mye måtte dere betale, og hvor lenge blir dere? Vi skal være 2 netter. Vi bestilte også i går... men har tre barn da, så da var det kanskje ikke så mange alternativ... (når det gjelder rom) Vi betaler ca. 7000 (dkk) + båten.. (husker ikke helt hvor mye vi betaler på båten mellom 2 og 3000) Så det var i dyreste laget... men det er med frokost og to dager i parken... det var veldig dyrt å komme inn i parken også..med tre barn...og det virket ikke som om det var billigere for dag 2... (prøver å forsvare prisen her he,he) Men gleder oss masse da!! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er også fra sørlandet Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi hadde én natt på det hotellet i sommer, og det var helt fantastisk!!!! Masse lego overalt, skikkelig godt tilrettelagt for barn i alle aldere! Jeg vil anbefale å spise middag på borgen, inni selve parken. Vi gjorde det, fikk utrolig god mat, flott service, ikke dyrt og det var ikke så mye folk der (den ligger ganske langt inne - i ridder-avdelingen). Løveparken er også OK, men vi som er vant med Dyreparken her i Kristiansand, var ikke så overimponerte..... Her er jeg ikke enig med deg. Disse parkene kan ikke sammenlignes. Løveparken er veldig spesiell iogmed at man kjører bil gjennom savannen. Og risikerer å få giraffer inn gjennom bilvinduene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er også fra sørlandet Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vi bodde ifjor på hytte på campingplassen, der var det egen restaurant. Men jeg så ingen flere kafeer eller frittstående restauranter rundt legoland. Det ligger temmelig øde til. Ellers så vil jeg bare si at hvis du er oppe i den høye tårnet som går rundt og rundt så vil du kunne se rett inn i mange av rommene til hotellet som ligger tett inntil. Så får du rom der så holde gardinene lukket om du sprader rundt netto.. Et råd til: Hvis du er i høysesongen på legoland så må du gå der inne på en lørdag!! Det var vi midt i juli og hadde lite køer både ved matsteder og alle aktivitetene. Det sies at denne dagen er en typisk reisedag for mange, derfor er det lite folk i parken i forhold til vanlige dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Her er jeg ikke enig med deg. Disse parkene kan ikke sammenlignes. Løveparken er veldig spesiell iogmed at man kjører bil gjennom savannen. Og risikerer å få giraffer inn gjennom bilvinduene! Mjoooo - det er jo i utgangspunktet spennende å kjøre bilen gjennom løveområdene, men de to gangene jeg har vært der, har løvene holdt seg langt unna bilene - så vi har kommet mye nærmere dem her i Kristiansand enn i Løveparken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei. Vi skal også tid for første gang. Jeg fikk ett tips og det var at man burde ta med seg mat dit. Det er veldig lang kø foran matutsalgene,og det er jo kjedelig å bruke masse til på å stå i kø foran der. Når vi var der for to år siden , fantes det ikke en eneste brus / drikkeautomat og det var griselange køer for å kjøpe noe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.