Gå til innhold

FU: Hvilke farger kler du?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Er overhodet ikke intressert i klær :-) Er nok det som er problemet.

Og det er helt sant, jeg har kun den dressen + det jeg kjøpte meg for et eller to år siden som jeg bruker. Har et par tre gensere i tillegg som jeg bruker.

Finner mine favoritter, og da bruker jeg det til det er hull.....Litt flau nå :-)

Når jeg er på jobben trenger jeg ikke pynte meg, da det bare er familie der, og på ettermiddagen er det enten i skogen med familien og bikkja, eller bikkjetrening.

Når kvelden kommer går favoritten i vask og er tørket og klar til neste dag...

''Når jeg er på jobben trenger jeg ikke pynte meg, da det bare er familie der,''

Vil ikke akkurat si jeg pynter meg for familien, men kunne ikke falle meg inn å gå i treningsdrakt hele dagen uansett om det bare var familie. :) Jeg kvier meg til og med for å gå med joggebukse på kvelden når mannen min her hjemme, selv om jeg synes det er det mest behagelige :-).

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• waxo

5

• Katt-ja

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Når jeg er på jobben trenger jeg ikke pynte meg, da det bare er familie der,''

Vil ikke akkurat si jeg pynter meg for familien, men kunne ikke falle meg inn å gå i treningsdrakt hele dagen uansett om det bare var familie. :) Jeg kvier meg til og med for å gå med joggebukse på kvelden når mannen min her hjemme, selv om jeg synes det er det mest behagelige :-).

''Jeg kvier meg til og med for å gå med joggebukse på kvelden når mannen min her hjemme, selv om jeg synes det er det mest behagelige ''

Oj,- det hørtes upraktisk ut. Jeg går i hva som helst innen familien... Ute blant folk pynter jeg meg ikke akkurat heller. Men går ikke i joggebukser eller sånt, da. Mer jeans og genser topp.

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg kvier meg til og med for å gå med joggebukse på kvelden når mannen min her hjemme, selv om jeg synes det er det mest behagelige ''

Oj,- det hørtes upraktisk ut. Jeg går i hva som helst innen familien... Ute blant folk pynter jeg meg ikke akkurat heller. Men går ikke i joggebukser eller sånt, da. Mer jeans og genser topp.

Ja, jeg pynter meg ikke hjemme akkurat, men forsøker å unngå å gå i de aller mest slaskete klærne (som kanskje er mest behagelig) hver dag! Er jo tross alt sammen med kjæresten min :-).

Skrevet

Ja, jeg pynter meg ikke hjemme akkurat, men forsøker å unngå å gå i de aller mest slaskete klærne (som kanskje er mest behagelig) hver dag! Er jo tross alt sammen med kjæresten min :-).

Hehe,- ja der var kanskje forskjellen - jeg er sammen med mannen min ;-) Gidder ikke å pynte meg for ham,- og han pynter seg ikke for meg heller... (og jeg ønsker heller ikke det)

Glimtipper
Skrevet

Jeg er lik deg, Elextra. Jeg passer på å sminke meg litt og kle meg ok før samboeren min kommer hjem (om jeg har hatt en dag uten forpliktelser og slasket rundt hjemme).

Det viste seg, morsomt nok, at vi hadde litt forskjellig mening om hva som var attraktivt. Mange dager på rad tok jeg på meg fine topper (skjorter, litt utrigning osv.). Han nevnte ikke utseendet eller klærne mine med ett ord.

Fredagskvelden følte jeg meg litt pjusk og skiftet dermed til tanktopp, sambos store pysjbukser og tredde på meg noen tykke, varme ullsokker. Da plutselig ser han på meg, smiler og sier: "Så sexy du ser ut." I møte med min frustrasjon, sa han bare: "Jeg liker deg når du ser avslappet ut."

Så, "kle meg ok" kan bety olabukser og en t-skjorte. Men jeg er alltid ren og lett sminket, i alle fall ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe,- ja der var kanskje forskjellen - jeg er sammen med mannen min ;-) Gidder ikke å pynte meg for ham,- og han pynter seg ikke for meg heller... (og jeg ønsker heller ikke det)

''han pynter seg ikke for meg heller... (og jeg ønsker heller ikke det)''

Nei, men jeg synes det har litt med respekt å gjøre, at man ønsker å ta seg sånn noenlunde ut når man er sammen. Veldig glad for at mannen min ikke dasser rundt ubarbert i utslitte joggedresser hjemme. Han tar av seg dressen når han kommer hjem (de dagene han har det), men bytter da til helt ok olabukser :-).

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er lik deg, Elextra. Jeg passer på å sminke meg litt og kle meg ok før samboeren min kommer hjem (om jeg har hatt en dag uten forpliktelser og slasket rundt hjemme).

Det viste seg, morsomt nok, at vi hadde litt forskjellig mening om hva som var attraktivt. Mange dager på rad tok jeg på meg fine topper (skjorter, litt utrigning osv.). Han nevnte ikke utseendet eller klærne mine med ett ord.

Fredagskvelden følte jeg meg litt pjusk og skiftet dermed til tanktopp, sambos store pysjbukser og tredde på meg noen tykke, varme ullsokker. Da plutselig ser han på meg, smiler og sier: "Så sexy du ser ut." I møte med min frustrasjon, sa han bare: "Jeg liker deg når du ser avslappet ut."

Så, "kle meg ok" kan bety olabukser og en t-skjorte. Men jeg er alltid ren og lett sminket, i alle fall ;)

:)

Skrevet

''han pynter seg ikke for meg heller... (og jeg ønsker heller ikke det)''

Nei, men jeg synes det har litt med respekt å gjøre, at man ønsker å ta seg sånn noenlunde ut når man er sammen. Veldig glad for at mannen min ikke dasser rundt ubarbert i utslitte joggedresser hjemme. Han tar av seg dressen når han kommer hjem (de dagene han har det), men bytter da til helt ok olabukser :-).

Vi er nok bare forskjellige :-)

Gjest Elextra
Skrevet

For noen år siden var jeg på stilanalyse og fargekonsultasjon hos Astri Thomas. Hun er vel den i Norge som skal ha best peiling på slikt (visstnok). Jeg er en "dyp høst" og har fått oversikt over hvilke farger jeg kler best. Det er ikke alle disse fargene jeg liker, og noen av dem vil aldri bli brukt. Det jeg går mye i er turkis/turkisgrønt, fiolblått, dyp lilla, plomme og noen brunfarger. Aldri svart (kun de som er "vinter" som egentlig kler denne fargen og aldri rent hvitt (vinter det og - dessuten fremhever det rynker for oss som har passert 35...

''For noen år siden var jeg på stilanalyse og fargekonsultasjon hos Astri Thomas''

Det var jeg også. Må være ca. 15 år siden!

Skrevet

Her går vi stort sett i treningsdresser alle sammen, så ingen som tenker på det :-)

Gidder liksom ikke skifte for noen få timer når jeg vet jeg skal ut med bikkja.

Og ikke gidder jeg kle meg, bare fordi andre skal synes jeg er fin.

Gjest Elextra
Skrevet

Her går vi stort sett i treningsdresser alle sammen, så ingen som tenker på det :-)

Gidder liksom ikke skifte for noen få timer når jeg vet jeg skal ut med bikkja.

Og ikke gidder jeg kle meg, bare fordi andre skal synes jeg er fin.

Ok, alle er forskjellige (og kan ha ulike begrunnelser) :-)

Gjest ymjilola
Skrevet

Jeg kler grønt, lilla, gultoner, klar rød og pasteller.

Jeg ser tam ut i rustfarger, bruntoner, grått og sterke blåfarger. Synd, fordi jeg elsker sånne farger:(

Skrevet

Jeg er helt lys (platinablond) og har blågrønne øyne, og har ganske blek hud- samtidig som jeg blir ganske brun i solen. Jeg var en gang i kontakt med en fargeekspert, som sa at hun omtrent aldri hadde sett en så typisk "vinter" som meg. Og jeg kler spesielt kornblått, cyklamen, irrgrønt, sort osv.:-) Skarpe og avgrensede farger mao :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...