Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Den er da overpriset og vel så det. Da jeg ble 40 for noen år sida fikk jeg av svigerfamilien en 3,5 meter lang duk i hardangersøm, og den kosta da 5000 kroner. Er du ikke helt trenevet så strikker du en sånn duk på betydelig kortere tid enn det tar å brodere en så stor duk. Så den er neimen ikke verdt 3500 kroner!

Oi, jeg har to slike duker liggende i skapet, de representerer jo en hel liten formue.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• hidi, the scorpion

6

• Mrs. Wallace

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva har du på bordet når du skal servere f.eks kaffe eller middag til gjester?

Jeg ser ikke noen grunn til å gjemme bort bordet mitt, verken når jeg har gjester eller til hverdags. Så når jeg serverer kaffe eller middag, har jeg servise, bestikk, mat og evt stæsj i form av lysestaker, servietter og sånt.

Skal jeg dekke til fest, bruker jeg tynt, tynt stoff i metervare fra Ikea. Fungerer utmerket, og langt billigere enn den strikkagreia.

Mrs. Wallace
Skrevet

rart spørsmål midt oppe i duktråden, men når du likevel spør: NEI! Har fått med meg noen sanger med dem på sånn norsk-på-norsk-svisj på NRK, og jeg får veritabelt fnatt av sanegne og ikke minst _sangeren_ *grøss*

Not my cup of tea...

Hehe, jeg må innrømme at første gang jeg så TV-reklamespoten for Pegasus, trodde jeg det var reklame for et nytt humorprogram fra Bye & Rønning eller noe sånt..

Skrevet

Hehe, jeg må innrømme at første gang jeg så TV-reklamespoten for Pegasus, trodde jeg det var reklame for et nytt humorprogram fra Bye & Rønning eller noe sånt..

*he he*

Skrevet

Jeg har en teflonduk, den kan vaskes og sentrifugeres, tørker på et øyeblikk og skal ikke strykes.

Jeg har akkurat oppdaget nervøs fløyel til duk,- det er også perfekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...