Gjest mamma til 2 gutter(01og08) Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Tror ikke dem har det. Der selges jo all slags alkohol på matvarebutikkene 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Tror ikke dem har det. Der selges jo all slags alkohol på matvarebutikkene Takk for svar. Typisk norsk tankegang 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Finnes det, da? Innimellom trenger jeg å bruke hodet før jeg spør.:-) Takk for svar 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Tror ikke dem har det. Der selges jo all slags alkohol på matvarebutikkene Det var min tankegang som var typisk norsk. Er alt for vant til det norske monopol. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Innimellom trenger jeg å bruke hodet før jeg spør.:-) Takk for svar Du er definitivt _ikke_ alene;))) *trøster, Mista nikket* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Du er definitivt _ikke_ alene;))) *trøster, Mista nikket* Takk for det, trengte det for jeg sitter her og rødmer av skam 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Takk for det, trengte det for jeg sitter her og rødmer av skam Da husker du på at det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar;)) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Da husker du på at det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar;)) den er grei :-) 0 Siter
McLoud Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Die Deutche Demokratische Monopol fur scheisse und kopfsmertzen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Die Deutche Demokratische Monopol fur scheisse und kopfsmertzen. Hva skriver jeg etter AT? 0 Siter
Gjest Men vi har det godt her Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det var min tankegang som var typisk norsk. Er alt for vant til det norske monopol. Vi i Norge er jo ikke vant med å få kjøpt alkohol over alt. Her får vi engang kjøpe øl etter kl 20. Sist vi var i Tyskland kjøpte vi Whisky på en bensinstasjon seint på kvelden 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Die Deutche Demokratische Monopol fur scheisse und kopfsmertzen. Haha, smør det inn. Vet jeg stillte et tankeløst spørsmål:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Vi i Norge er jo ikke vant med å få kjøpt alkohol over alt. Her får vi engang kjøpe øl etter kl 20. Sist vi var i Tyskland kjøpte vi Whisky på en bensinstasjon seint på kvelden Egentlig syns jeg, som regel, det er greit system. Noen ganger skulle en ha lyst på vin, men ikke så veldig at jeg gidder å sette meg i bilen for å dra på polet. Sånne dager hadde det vært greit og hatt det på nærbutikken. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Die Deutche Demokratische Monopol fur scheisse und kopfsmertzen. Hi, hi 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Die Deutche Demokratische Monopol fur scheisse und kopfsmertzen. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.