Gå til innhold

Pegasus-noen flere som liker denne sangen?

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• hidi, the scorpion

10

• Katt-ja

9

• Mrs D

7

Gjest firepile
Skrevet

Nei, takk. Orker ikke "norsktopp" musikk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, takk. Orker ikke "norsktopp" musikk.

Har du hørt på den?

Skrevet

Denne var nyydelig, selv etter å ha hørt den bare en gang!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja!

Yess, takk;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Denne var nyydelig, selv etter å ha hørt den bare en gang!

Tuuusen takk;)))

Mrs. Wallace
Skrevet

Haha, tuller du, eller? Den er jo helt hysterisk klam.

Skrevet

Hvis jeg slipper å se videoen så var den litt fin. :o)

Skrevet

Uten å ha hørt den ennå,- og etter å ha sett reklame for Pegasus på TV, er jeg rimelig sikker på at jeg ikke liker den!

Jeg lurte faktisk på om reklamen var en spøk da jeg så den første gangen...

Gjest DanieIIa
Skrevet

Ikke min smak, altfor danseband-aktig. Sorry :-)

Skrevet

Uffameg, hva folk hører på...

Skrevet

Himmel og hav - nå har jeg åpnet linken - og det var like ille som jeg forestilte meg...

Skrevet

Tuuusen takk;)))

Tusen takk? Du som har laget den, eller?

Skrevet

Tusen takk? Du som har laget den, eller?

Nåja,- hvis man liker sånt, føler man seg sikkert så alene om det at man blir glad for støtteerklæringer ;-)

Skrevet

Nåja,- hvis man liker sånt, føler man seg sikkert så alene om det at man blir glad for støtteerklæringer ;-)

Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)

Skrevet

Himmel og hav - nå har jeg åpnet linken - og det var like ille som jeg forestilte meg...

:-D

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)

''Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)''

Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...."

Skrevet

''Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)''

Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...."

''Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... ''

Det er jeg helt enig med deg i.

''Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...."''

Men her forutsetter du nærmest at den som sier han/hun liker Dire Straits osv ikke samtidig mener det. Det er da fullt mulig at vedkommende gjør akkurat det samme som den som sier han liker danseband: De sier sin ærlige mening om det de liker best.

Og uansett kan det vel diskuteres hvem som er "massene", da, selv om det ikke regnes som kuuult å like danseband og slikt. Som en radioprater sa en gang for ørten år siden da Sputniks kassetter solgte som verst: "Én million trailersjåfører kan ikke ta feil!" M-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...