hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=J1rW-6KmeF4 Jeg synes den er nydelig;) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Nei, takk. Orker ikke "norsktopp" musikk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Nei, takk. Orker ikke "norsktopp" musikk. Har du hørt på den? 0 Siter
fresja Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Denne var nyydelig, selv etter å ha hørt den bare en gang! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Denne var nyydelig, selv etter å ha hørt den bare en gang! Tuuusen takk;))) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Haha, tuller du, eller? Den er jo helt hysterisk klam. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Hvis jeg slipper å se videoen så var den litt fin. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Uten å ha hørt den ennå,- og etter å ha sett reklame for Pegasus på TV, er jeg rimelig sikker på at jeg ikke liker den! Jeg lurte faktisk på om reklamen var en spøk da jeg så den første gangen... 0 Siter
Gjest DanieIIa Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Ikke min smak, altfor danseband-aktig. Sorry :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Himmel og hav - nå har jeg åpnet linken - og det var like ille som jeg forestilte meg... 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Tuuusen takk;))) Tusen takk? Du som har laget den, eller? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk? Du som har laget den, eller? Nåja,- hvis man liker sånt, føler man seg sikkert så alene om det at man blir glad for støtteerklæringer ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Nåja,- hvis man liker sånt, føler man seg sikkert så alene om det at man blir glad for støtteerklæringer ;-) Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Himmel og hav - nå har jeg åpnet linken - og det var like ille som jeg forestilte meg... :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-) ''Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)'' Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...." 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 ''Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)'' Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...." ''Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... '' Det er jeg helt enig med deg i. ''Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...."'' Men her forutsetter du nærmest at den som sier han/hun liker Dire Straits osv ikke samtidig mener det. Det er da fullt mulig at vedkommende gjør akkurat det samme som den som sier han liker danseband: De sier sin ærlige mening om det de liker best. Og uansett kan det vel diskuteres hvem som er "massene", da, selv om det ikke regnes som kuuult å like danseband og slikt. Som en radioprater sa en gang for ørten år siden da Sputniks kassetter solgte som verst: "Én million trailersjåfører kan ikke ta feil!" M-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.