Gå til innhold

Pegasus-noen flere som liker denne sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah,- jeg leste det som at fyren aldri tok kontakt igjen pga CD-samlingen,- det hadde jo ikke vært så utenkelig ;-) Om en jeg hadde vært bare sånn passe interessert i, viste seg å være Pegasus- eller Vikingarna-fan (og dermed tilbøyelig til å ville høre på dette i ny og ne - eller tilogmed ofte!) - så hadde jeg nok kanskje ikke foreslått et nytt møte... Om jeg hadde vært hals-over-hode forelsket i utgangspunktet hadde det nok ikke spilt noen rolle, da...

''Ah,- jeg leste det som at fyren aldri tok kontakt igjen pga CD-samlingen,- det hadde jo ikke vært så utenkelig ;-)''

Nei, det hadde vært noe annet. :o) Man når han, i tillegg til masse annet (en virkelig merkelig fyr dette her!) sto i stua mi og lo mer eller mindre hånlig til cd-samlingen min så jeg ingen grunn til å gidde å ha noe mer med ham å gjøre.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• hidi, the scorpion

10

• Katt-ja

9

• Mrs D

7

Skrevet

Nå var det ikke bare det at han "lo" av musikken min, men det var skikkelig hånlig + en del annet selvfølgelig med denne fyren da. Han var, mildt sagt, veldig merkelig...

OK, hånlatter er jo noe helt annet enn fliring.

Og uansett er det mange rare dyr i arken;-)

Skrevet

''Ah,- jeg leste det som at fyren aldri tok kontakt igjen pga CD-samlingen,- det hadde jo ikke vært så utenkelig ;-)''

Nei, det hadde vært noe annet. :o) Man når han, i tillegg til masse annet (en virkelig merkelig fyr dette her!) sto i stua mi og lo mer eller mindre hånlig til cd-samlingen min så jeg ingen grunn til å gidde å ha noe mer med ham å gjøre.

Høres ikke ut som du gikk glipp av noe ;-)

Skrevet

Høres ikke ut som du gikk glipp av noe ;-)

Det er jo noe som heter at innen man finner prinsen, må man kysse en helvetes mange frosker;-)

Skrevet

Det er jo noe som heter at innen man finner prinsen, må man kysse en helvetes mange frosker;-)

Sant nok...

Gjest Det er nå min mening, da
Skrevet

''Jeg hadde ikke turt å innrømme at jeg likte slik musikk i det hele tatt jeg:-)''

Det krever mye mer mot å stå for det man liker enn blindt å følge massene... Ergo har jeg mye mer respekt for de som faktisk innrømmer at de liker svensk dansebandmusikk eller joik eller noe annet sært enn de som bare vagt svarer "Dire Straits og Springsteen og sånt...."

Jeg kan godt like noe av svensk dansebandmusikk, men akkurat dette her var jo helt håpløst tragisk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Flertallet likte ikke denne låten, forstår jeg;))

Jeg liker den lell, selv om videoen er helt håpløs, som Lillemus sa;)

Gjest Mårrafuggel
Skrevet

Du gode gud!! Denne sangen har jeg hørt på morgenkvisten på nrk jukeboks (eller nosånt). Lillebølla står opp kl 5 - og da pleier vi å ha på tv'n i bakgrunnen mens vi inntar dagens første grøtmåltid :))

Og denne videoen har jeg virkelig fått med meg!! Den er så grønnjævlig at jeg ser på med en form for skrekkblandet fryd. Låten er ille - men videoen og han mannlige dude'en er noe av det mest vanvittige ekle jeg har sett - ever!!! Spesielt der han tar hendene bak hodet og "rister" på dem (pjuk). Blir faktisk fysisk dårlig av å se på - hver gang!

Og når jeg her inne ser at noen legger ut en link om at de liker den...jeg blir faktisk seriøst storforbausa - OG nysgjerrig på hvilken annen musikk du liker?

Gjest Mårrafuggel
Skrevet

Du gode gud!! Denne sangen har jeg hørt på morgenkvisten på nrk jukeboks (eller nosånt). Lillebølla står opp kl 5 - og da pleier vi å ha på tv'n i bakgrunnen mens vi inntar dagens første grøtmåltid :))

Og denne videoen har jeg virkelig fått med meg!! Den er så grønnjævlig at jeg ser på med en form for skrekkblandet fryd. Låten er ille - men videoen og han mannlige dude'en er noe av det mest vanvittige ekle jeg har sett - ever!!! Spesielt der han tar hendene bak hodet og "rister" på dem (pjuk). Blir faktisk fysisk dårlig av å se på - hver gang!

Og når jeg her inne ser at noen legger ut en link om at de liker den...jeg blir faktisk seriøst storforbausa - OG nysgjerrig på hvilken annen musikk du liker?

Altså - er ikke meningen å hetse musikksmak, men ble skrekkelig nysgjerrig.... Trodde nemlig ingen kunne syns denne låta/videoen var fin :)

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL;)

Jeg eier ikke slik musikk i det hele tatt, men hørte den en natt på TV, tror jeg, og ble så på godt humør;))

Ellers liker jeg Fleetwood Mac, Meatloaf, Abba, Beatles, boybandmusikk + mye mer.

Liker ikke hip-hop, rap, heavymetal ol...;)

Gjest Mårrafuggel
Skrevet

LOL;)

Jeg eier ikke slik musikk i det hele tatt, men hørte den en natt på TV, tror jeg, og ble så på godt humør;))

Ellers liker jeg Fleetwood Mac, Meatloaf, Abba, Beatles, boybandmusikk + mye mer.

Liker ikke hip-hop, rap, heavymetal ol...;)

*puh* Bra du ikke ble fornærma, så nemlig etterpå at det var unødvendig flåsete, det innlegget mitt. Men altså - den videoen har jeg lagt merke til, og det er sant - er nesten som om det skulle være en skummel grøsser, kan ikke la være å se på, men blir helt uvel :))

Du høres jo temmelig normal ut når det gjelder musikksmak ellers (hehe)

hidi, the scorpion
Skrevet

*puh* Bra du ikke ble fornærma, så nemlig etterpå at det var unødvendig flåsete, det innlegget mitt. Men altså - den videoen har jeg lagt merke til, og det er sant - er nesten som om det skulle være en skummel grøsser, kan ikke la være å se på, men blir helt uvel :))

Du høres jo temmelig normal ut når det gjelder musikksmak ellers (hehe)

Ble ikke fornærmet en plass;)

Videoen er absolutt grøsselig, men jeg blir litt fasinert likevel, vet ikke helt hvorfor....Men de synger så fint sammen, og jeg har ikke hørt noen andre sanger av gruppen;)

Skrevet

Videoen er absolutt grøsselig, men jeg blir litt fasinert likevel, vet ikke helt hvorfor....Men de synger så fint sammen, og jeg har ikke hørt noen andre sanger av gruppen;)

Alt jeg har hørt av Pegasus er i grunn helt håpløst. Men det jeg har hørt av den gruppa hu dama egentlig synger i er egentlig slett ikke så verst. - Altså hvis man liker dansebandmusikk (Og det er jo unektelig ganske bra å danse "fylleswing" etter)

Gjest Mårrafuggel
Skrevet

Er faktisk et par låter til på denne "jukeboksen" på nrk grytidlig på mårran, og de er (i mine øyne) akkurat like ille. Men videoene er ikke fullt så kvalme. Men han vokalisten er altså så motbydelig ekkel, og så har han DET dåreblikket og tror tydeligvis at han er sååå lekker :)) Utrolig!

hidi, the scorpion
Skrevet

Alt jeg har hørt av Pegasus er i grunn helt håpløst. Men det jeg har hørt av den gruppa hu dama egentlig synger i er egentlig slett ikke så verst. - Altså hvis man liker dansebandmusikk (Og det er jo unektelig ganske bra å danse "fylleswing" etter)

Synger hun ikke i Pegasus?

Jeg synes dansemusikk virker moro i visse porsjoner, ja;)

Skrevet

Synger hun ikke i Pegasus?

Jeg synes dansemusikk virker moro i visse porsjoner, ja;)

Nei, hun synger i contrazt.

Noe av det jeg reagerer på med Pegasus er at ingen av låtene deres får meg til å ville danse. Og det er det jeg forventer av en god dansebandlåt. Men selvfølgelig, dersom man har andre kriterier kan det sikkert være fint :-p

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, hun synger i contrazt.

Noe av det jeg reagerer på med Pegasus er at ingen av låtene deres får meg til å ville danse. Og det er det jeg forventer av en god dansebandlåt. Men selvfølgelig, dersom man har andre kriterier kan det sikkert være fint :-p

Jeg danser ikke lenger, dessverre, pga smerter. Så mine kriterier har nok forandret seg mye, selv om jeg kjenner det rykker til i dansefoten;)))

Skrevet

Flertallet likte ikke denne låten, forstår jeg;))

Jeg liker den lell, selv om videoen er helt håpløs, som Lillemus sa;)

Det er den rette innstillingen! :-D

Skrevet

''Blir faktisk fysisk dårlig av å se på - hver gang!''

Da er det vel på tide å ha fjernkontrollen lett tilgjengelig? ;-)

Skrevet

Er faktisk et par låter til på denne "jukeboksen" på nrk grytidlig på mårran, og de er (i mine øyne) akkurat like ille. Men videoene er ikke fullt så kvalme. Men han vokalisten er altså så motbydelig ekkel, og så har han DET dåreblikket og tror tydeligvis at han er sååå lekker :)) Utrolig!

''Men han vokalisten er altså så motbydelig ekkel, og så har han DET dåreblikket og tror tydeligvis at han er sååå lekker :)) Utrolig!''

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...