Gå til innhold

Pegasus-noen flere som liker denne sangen?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

''Men han vokalisten er altså så motbydelig ekkel, og så har han DET dåreblikket og tror tydeligvis at han er sååå lekker :)) Utrolig!''

Helt enig!

Har han???

*derfor jeg aldri blir sluppet ut på byen alene, sukk*

lol

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• hidi, the scorpion

10

• Katt-ja

9

• Mrs D

7

Gjest Mårrafuggel
Skrevet

''Blir faktisk fysisk dårlig av å se på - hver gang!''

Da er det vel på tide å ha fjernkontrollen lett tilgjengelig? ;-)

Vet du, han er faktisk så ekkel at jeg bare MÅ se på! Er nesten som å se en grøsser: Man bare MÅ se selv om man blir redd :)

Sitter nærmest med frysninger på ryggen og ser på (HAHA)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, slik musikk synes jeg nok ikke noe særlig om.

Skrevet

Har ikke sett sangen, tv-reklamen som går for tida holder _lenge_ for meg. Det som slår meg når jeg ser reklamen, er at jeg mistenker at dette _egentlig_ er en parodi fra Espen Eckbo - det går ikke AN å være så gjennomført kliss-sanger på ordentlig - jeg nekter å tro det....

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke sett sangen, tv-reklamen som går for tida holder _lenge_ for meg. Det som slår meg når jeg ser reklamen, er at jeg mistenker at dette _egentlig_ er en parodi fra Espen Eckbo - det går ikke AN å være så gjennomført kliss-sanger på ordentlig - jeg nekter å tro det....

''Det som slår meg når jeg ser reklamen, er at jeg mistenker at dette _egentlig_ er en parodi fra Espen Eckbo ''

LOL

Skrevet

Jeg trodde også det var en parodi de første 5 gangene eller noe sånt :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg trodde også det var en parodi de første 5 gangene eller noe sånt :-)

Fortsetter du å høre sånt mer enn fem ganger? *forundret*

;)

Skrevet

Fortsetter du å høre sånt mer enn fem ganger? *forundret*

;)

Prøver å spole over det/skifte til annen kanal,- men noen strofer sniker seg dessverre inn :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Prøver å spole over det/skifte til annen kanal,- men noen strofer sniker seg dessverre inn :-)

Kan ikke huske å ha sett/hørt den, jeg, men nå ser jeg ikke mye TV, og zapper stort sett bestandig når det er reklame.

Skrevet

Vet du, han er faktisk så ekkel at jeg bare MÅ se på! Er nesten som å se en grøsser: Man bare MÅ se selv om man blir redd :)

Sitter nærmest med frysninger på ryggen og ser på (HAHA)

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...