Gjest niksss Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 spurte gutten. " Ovenfor hvem? "spurte jeg. "ovenfor pappa" svarte gutten. "hvorfor det? spurte jeg "kom å se" sa gutten og pekte på vibratoren under senga. FLAU....!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 *dåner* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 *knis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva trodde gutten, da? At du hadde kappet den av? ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oj... *flau* Tør jeg spørre hva den rødmende mor svarte på et slikt spørsmål...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 LOL!!! Fantastisk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer jeg på Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og hvor gammel var den poden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niksss Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og hvor gammel var den poden? 12 år- og har eldre søsken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikss Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oj... *flau* Tør jeg spørre hva den rødmende mor svarte på et slikt spørsmål...? Den rødmende mor "skjønte lite" og sa du får spørre din far. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer jeg på. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 12 år- og har eldre søsken. Ok. Flaut ja. Det ville jeg synes og har gutt på noenlunde samme alder. Minner meg på å gjemme unna saken litt bedre. Og i den alderen forstår de mye. Jeg ville ikke sagt et ord om det. Noen ting er det best å ikke vikle seg lenger inn i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den rødmende mor "skjønte lite" og sa du får spørre din far. Hehe, "spør pappa'n din du!" mens mamma ser "forvirret" ut har vært en klassiker i min oppvekst også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 *LOL* Hva er det han må tenke om sin far når du sa at han måtte spørre faren ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 *lol* Den var go! Du får gjemme den bedre heretter Du skulle svart at det har du ikke, for den er pappa sin.. haha.. da hadde sikkert guttungen fått sjokk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 OMG:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hrmmm... Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva trodde gutten, da? At du hadde kappet den av? ;P Da får vi håpe den var litt mer naturtro enn min. Ser for meg fars avkappede i lilla plast.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 LOL. Den hadde jeg aldri klart å finne noe svar på. Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 LOL. Den hadde jeg aldri klart å finne noe svar på. Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule? ''Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?'' D Hvilket sannsynligvis betyr at poden visste NØYAKTIG hva det betød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ''Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?'' D Hvilket sannsynligvis betyr at poden visste NØYAKTIG hva det betød. Er ikke så helt sikker på det for resten av samtalen hørtes ikke sånn ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er ikke så helt sikker på det for resten av samtalen hørtes ikke sånn ut Ok, det var bare noe med valg av tid og sted som gjorde meg mistenksom... Herlig, fri fyr da, som turte å spørre forran alle. Her i huset har slike spørsmål kommet uten tilhør av andre barn... . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.