Gå til innhold

Har du dårlig samvittighet?

Gjest niksss

Anbefalte innlegg

Gjest niksss

spurte gutten.

" Ovenfor hvem? "spurte jeg.

"ovenfor pappa" svarte gutten. "hvorfor det? spurte jeg

"kom å se" sa gutten og pekte på vibratoren under senga.

FLAU....!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aliza1365380759

Oj... *flau* Tør jeg spørre hva den rødmende mor svarte på et slikt spørsmål...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nikss

Oj... *flau* Tør jeg spørre hva den rødmende mor svarte på et slikt spørsmål...?

Den rødmende mor "skjønte lite" og sa du får spørre din far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer jeg på.

12 år- og har eldre søsken.

Ok. Flaut ja. Det ville jeg synes og har gutt på noenlunde samme alder. Minner meg på å gjemme unna saken litt bedre. Og i den alderen forstår de mye.

Jeg ville ikke sagt et ord om det. Noen ting er det best å ikke vikle seg lenger inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Den rødmende mor "skjønte lite" og sa du får spørre din far.

Hehe, "spør pappa'n din du!" mens mamma ser "forvirret" ut har vært en klassiker i min oppvekst også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lol* Den var go! :) Du får gjemme den bedre heretter :) Du skulle svart at det har du ikke, for den er pappa sin.. haha.. da hadde sikkert guttungen fått sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hrmmm...

Hva trodde gutten, da? At du hadde kappet den av? ;P

Da får vi håpe den var litt mer naturtro enn min. Ser for meg fars avkappede i lilla plast....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

LOL. Den hadde jeg aldri klart å finne noe svar på. Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

LOL. Den hadde jeg aldri klart å finne noe svar på. Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?

''Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?'' D Hvilket sannsynligvis betyr at poden visste NØYAKTIG hva det betød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

''Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?'' D Hvilket sannsynligvis betyr at poden visste NØYAKTIG hva det betød.

Er ikke så helt sikker på det for resten av samtalen hørtes ikke sånn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Er ikke så helt sikker på det for resten av samtalen hørtes ikke sånn ut

Ok, det var bare noe med valg av tid og sted som gjorde meg mistenksom... Herlig, fri fyr da, som turte å spørre forran alle. Her i huset har slike spørsmål kommet uten tilhør av andre barn... . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...