Gå til innhold

Har du dårlig samvittighet?

Gjest niksss

Anbefalte innlegg

Mista nikket

Ok, det var bare noe med valg av tid og sted som gjorde meg mistenksom... Herlig, fri fyr da, som turte å spørre forran alle. Her i huset har slike spørsmål kommet uten tilhør av andre barn... . ;)

Det var tydelig at han ikke visste. Min standarreplikk på plutselig og uventede ting er "hvorfor lurer du på det?" Da svarte han at det var noen store gutter som hadde sagt at det skulle han spørre om. Jeg tok en lightverson av svaret for jeg var ikke moden for den stor samtalen der og da. Pule er et annet ord for å lage barn sa jeg. Gjør du og pappa det her i huset, svarte han. Ja, sa jeg. Jaja, da blir det flere unger her da, svarte han oppgitt. Han var drittlei lillesøstra si som fulgte etter han eller ødela leker for han.

Egentlig artig å tenke på sånne historier lenge etter ungene er voksne. Skulle skrevet det ned og tatt de fram i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOL. Den hadde jeg aldri klart å finne noe svar på. Det værste spørsmålet jeg fikk, kom selvfølgelig ved middagsbordet der mor, far og lillesøster satt. Da spurte storebror, mamma, kan du ærlig si meg hva det betyr å pule?

Da jentungen her spurte hvordan man virkelig lager barn så storebror på meg og brølte av latter:"Og DU må forklare!" Jadda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Da jentungen her spurte hvordan man virkelig lager barn så storebror på meg og brølte av latter:"Og DU må forklare!" Jadda...

Ja, en blir satt i forlegenhet av disse herlige ungene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Det var tydelig at han ikke visste. Min standarreplikk på plutselig og uventede ting er "hvorfor lurer du på det?" Da svarte han at det var noen store gutter som hadde sagt at det skulle han spørre om. Jeg tok en lightverson av svaret for jeg var ikke moden for den stor samtalen der og da. Pule er et annet ord for å lage barn sa jeg. Gjør du og pappa det her i huset, svarte han. Ja, sa jeg. Jaja, da blir det flere unger her da, svarte han oppgitt. Han var drittlei lillesøstra si som fulgte etter han eller ødela leker for han.

Egentlig artig å tenke på sånne historier lenge etter ungene er voksne. Skulle skrevet det ned og tatt de fram i ettertid.

''Pule er et annet ord for å lage barn sa jeg. Gjør du og pappa det her i huset, svarte han. Ja, sa jeg. Jaja, da blir det flere unger her da, svarte han oppgitt.'' Nå lo jeg skikkelig høyt! :D Enig i at sånne gullkorn burde vært nedskrevet. Ei jeg studerte med fikk en dagbok av sin far på 18-årsdagen, der han hadde skrevet masse tanker og hendelser fra hun var liten. Skikkelig nydelig gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Den var go! :) Du får gjemme den bedre heretter :) Du skulle svart at det har du ikke, for den er pappa sin.. haha.. da hadde sikkert guttungen fått sjokk.

Ha,ha,ha!!!!!!! :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...