Gå til innhold

Stort barn - bursdagstips ønskes!

morsan

Anbefalte innlegg

Hm, den linken ble ikke helt som den skulle....

http://no.host-party.com/

Velg UK nederst på siden (trykk på flagget), og deretter "View mysteries" øverst til venstre. Der finner du mysterier for barn, tenåringer og voksne. Masse som ser kjempegøy ut!

Takkar & bukkar! :-) Skal sjekkes ut!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Skattejakt på litt mer voksen måte enn det presenteres for 7-åringer pleier vel å være populært? :)

Jeg var på en veldig morsom skattejakt for noen år siden (for voksne), men den var det lagt _mye_ jobb i! Husker ikke alt, men en del av cluet vargjennom masse oppgaver å komme frem til et telefonnummer. Da trodde man at man var ferdig, men i enden av telefonen ventet nye oppgaver :-). Etc.

Ville tro noe slikt ville være pop også blant 12-åringer, men krever jo en del forberedelser, med mindre du har mulighet til å arve et opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Tenker de likte å være "demolition men", ja!

Men SÅ fælt er dog ikke kjøkkenet vårt, synes jeg, så det får stå en stund til;-)

Ja ellers så hadde det blitt den dyreste bursdagen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, overnattingsparty kunne jo ha vært noe, men da må han begrense seg, ja. Jeg får spørre han - vil han ha 4-5 på overnatting eller 8-10 i selskap.

Pysjparty uten overnatting er nok uaktuelt *he he*

Snuppa blir 10 snart. Ho skal be to gutter og to jenter på en slik fest. (Jeg har i hvert fall lovt at jeg skal vurdere det)

5 pers med overnatting i kjellerstua kan sikkert blir ordentlig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min ble tolv for noen uker siden, og hadde hele klassen hjemme hos seg. Skal spørre ham om hva de gjorde - hittil har jeg bare fått referat om hvor mye penger han fikk i gave... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevøen min ble tolv for noen uker siden, og hadde hele klassen hjemme hos seg. Skal spørre ham om hva de gjorde - hittil har jeg bare fått referat om hvor mye penger han fikk i gave... *s*

*he he* Det viktigste først;-)

Hele klassen kommer vi nok ikke til å ha, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle svarene, så jeg vet ikke om dette er foreslått.

Rebusløp med blanding av praktiske oppgaver og finne-frem-til- noe oppgaver og teorioppgaver.

Barna deles i grupper og bytter på å lede gruppen. Hele gruppen må holde sammen til alle oppgaver er løst på best mulig måte!

Eks praktiske oppgaver

Å få tauet rundt grenen og lage en huske på kortest mulig tid

Å trikse lengst mulig med ball eller diablo.

o.l.

Eks. Finne-frem-oppgaver

Hvor mange trappetrinn har huset i samme gate med grønne karmer?

Hvor mange skritt er det fra inngangsdøren til postkassen til nærmeste nabo?

Eks teorioppgaver

Barna får et ark med utdrag av refrenger

Hvem skrev denne låten og hva heter den?

Barna får et ark med reklamesnutter fra tv

Hvilket produkt og hvem fører dette produktet?

Så er det selvsagt opplesning av riktig svar, og en vinnergruppe og premie til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Tenker de likte å være "demolition men", ja!

Men SÅ fælt er dog ikke kjøkkenet vårt, synes jeg, så det får stå en stund til;-)

Stua, da?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stua, da?

:-)

ikke stua heller, men hvis du spør meg, så kunne vi mer enn gjerne ha pusset opp soverommet vårt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...