anoooonym Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg fikk yasmin for noen måner siden og mange av vennene mine sier det er mest rissiko for blod propp av de. jeg har arv i familien med blod propp og pappa døde av det for 2 år siden. + at jeg røyker! er det stor risiko for at jeg kan få blod propp da? burde jeg bytte p-piller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du burde egentlig ikke bruke p-piller i det hele tatt når faren din har hatt blodpropp og i tillegg røyker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solnedgang92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Yasmin har jeg også hørt er det verste! Hvis du skal bruke p-piller så bør du i såfall bruke Loette eller noe som er lavhormon p-piller! eller så kan du jo prøve et annet prevensjonsmiddel som f.eks sprøyta eller spiral eller lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.