Gjest fjesebokji Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ser alltid hva alle vennene mine gjør, slike statusoppdateringer, men ikke det den ene venninna mi skriver. Vi har begge vært inne på innstillinger, men kan ikke finne ut hva som er galt. Hun ønsker at jeg også skal se hva hun skriver. Vi er nære venninner, så det er ikke snakk om frivillig blokkering av noe slag. Noen ideer om hva som er galt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Under privacy settings kan du regulere hva vennene dine (og andre) ser. Husker ikke akkurat hvordan, men om du søker litt finner du det. 0 Siter
Gjest fjesebokji Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Under privacy settings kan du regulere hva vennene dine (og andre) ser. Husker ikke akkurat hvordan, men om du søker litt finner du det. Det er haket ut for alle venner der, er bare så rart at en person er utelukket. Jeg finner ingen steder der en kan fjerne enkeltpersoner blant venner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Det er haket ut for alle venner der, er bare så rart at en person er utelukket. Jeg finner ingen steder der en kan fjerne enkeltpersoner blant venner. Husker ikke og orker/rekker ikke søke nå - håper du får svar fra andre. 0 Siter
Gjest fjesebokji Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Husker ikke og orker/rekker ikke søke nå - håper du får svar fra andre. Fant ut av det Det var ikke under innstillinger, men helt nederst på siden der det er statusoppdateringer. Der var hun den som den eneste haket ut som "skjul". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.