Gå til innhold

Forandre flybilletter

Gjest Vil være opplagt på 17 Mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har bestillt flybilleter til oss i neste uke. Uten å sjekke det først sa jeg bare ja. Men nå oppdaget jeg at flyet tilbake til Norge lander på kvelden 16 Mai og vi har noen timer kjøring etterpå. Jeg vil gjerne forandre billettene til 15 Mai pga at vi er ikke hjemnme før natt til 17 og da blir det stress og lite søvn før barna skal gå i tog på 17 Mai. VI har allerede sjekket inn på nettet på flyet nedover men ikke hjemover. Hvor vanskelig blir det å forandre billettene da?. Jeg vet at jeg må betale noen 100 kr ekstra for å fly den 16 men det gjør jeg gladelig.

Skrevet

Skal fly med Ryanair

mariaflyfly
Skrevet

Kommer an på hvilket flyselskap du har. På Norwegian kan du booke det enkelt om på nett.

mariaflyfly
Skrevet

Skal fly med Ryanair

Ryanair? Da kan du bare glemme å få endra på noe som helst. :(

Solskinnspiken
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Som det fremkommer av linken jeg laa inn, er det mulig - mot et heftig gebyr seff :-)

mariaflyfly
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Som det fremkommer av linken jeg laa inn, er det mulig - mot et heftig gebyr seff :-)

Ok, da er det endra siden sist jeg prøvde. Da var det ikke mulig under noen omstendigheter.

Solskinnspiken
Skrevet

Ok, da er det endra siden sist jeg prøvde. Da var det ikke mulig under noen omstendigheter.

Jepp, jeg husker ogsaa det. De har vel funnet ut at de tjener paa det samlet sett....

mariaflyfly
Skrevet

Jepp, jeg husker ogsaa det. De har vel funnet ut at de tjener paa det samlet sett....

Møkkaflyselskap er det uansett,

synes

Solskinnspiken
Skrevet

synes

Kunne ikke vaert mer enig! :D

Skrevet

synes

Enough said! ;-)

Skrevet

Det var det jeg var redd for ja. Noen flyselskap skal bare være så vanskelig og lite service innstilt :-(

Gjest høstløv
Skrevet

Det var det jeg var redd for ja. Noen flyselskap skal bare være så vanskelig og lite service innstilt :-(

De kan ikke både gi god service og gi-bort-priser.

Skrevet

synes

Ryanair er helt grei - til sitt bruk - i forhold til prisen. Til transport. Går ikke an å kjøpe billetter til 200 kr, og så være fornærmet over at ekstra service koster ekstra...

Gjest reiser lite
Skrevet

De kan ikke både gi god service og gi-bort-priser.

Jo billettene er billig med de tar ekstra betaling vist du sjekker inn på flyplassen og ekstra betaling vist du har baggasje utenom håndbaggasje

Skrevet

Jo billettene er billig med de tar ekstra betaling vist du sjekker inn på flyplassen og ekstra betaling vist du har baggasje utenom håndbaggasje

Og fortsatt er det billigere enn andre selskap...som regel. Man må bare sjekke prisene ordentlig.

Skrevet

Og fortsatt er det billigere enn andre selskap...som regel. Man må bare sjekke prisene ordentlig.

Ja skal si det til den snille mannen min :-)

Skrevet

Vet at Norwegian tilbyr dette. Men det koster mellomlegget i prisen av billettene + begyr. Logg deg inn og sjekk.

Skrevet

Ryanair er helt grei - til sitt bruk - i forhold til prisen. Til transport. Går ikke an å kjøpe billetter til 200 kr, og så være fornærmet over at ekstra service koster ekstra...

Godt skrevet!!

Skrevet

Jeg syns at Ryanair er ......godt under hva jeg syns minstestandard skal være hos et flyselskap.

Men er enig i det du skriver: man kan ikke først betale 200 kr for en flybillett og så klage på service når man ikke kan endre på den. I luftverdenen er det fleksibilitet som koster penger, først og fremst. Man får ikke i både pose og sekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...