mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Liker Pulverheksa f.eks. Lite barn det er snakk om, må være noe i samme gata. Abbonerte på Disney-bøker da jeg var liten, de var også bra. Er det noen som vet om en bokklubb der det kommer bare kvalitetsbøker til riktig alderstrinn, og ikke masse rask, så man må avbestille hele tiden? Takknemlig for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med Barnas Bokklubb www.bokklubben.no Enkelt å greit å avbestille også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med Barnas Bokklubb www.bokklubben.no Enkelt å greit å avbestille også Ser de har Ludde m.fl. Men prisen er den samme som i butikk. Er det vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bokklubbens barn helt klart! Den mest seriøse av alle bokklubber jeg har vært borti, med kvalitetsbøker og med mulighet til å bestille i andre klubber også når man er medlem. Man får rabatter og prisen er nedsatt i forhold til i butikkene www.bokkubben.no http://www.bokklubben.no/SamboWeb/innmeldingskampanje.do?dokId=555121 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bokklubbens barn? De er vel den med mest kvalitet etter min mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med Barnas Bokklubb www.bokklubben.no Enkelt å greit å avbestille også Forsto ikke prisingen, ser det er billigere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ser dere anbefaler den samme. Gjorde valget lett, så nå venter vi spent på velkomstpakken. Takk skal dere ha! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er med i to bokklubber, Goboken, den er veldig god og tilpasser seg barnets alderstrinn og du kan styre selv hvor ofte du skal få bøker og avbestille bokpakker samt gi tilbakemeldinger på pakkene. Jeg er også med i Ole Brumms babybokklubb, veldig bra for de aller minste 0-2 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er med i to bokklubber, Goboken, den er veldig god og tilpasser seg barnets alderstrinn og du kan styre selv hvor ofte du skal få bøker og avbestille bokpakker samt gi tilbakemeldinger på pakkene. Jeg er også med i Ole Brumms babybokklubb, veldig bra for de aller minste 0-2 år. Jeg syntes Go'boken var skikkelig dårlig, var med der bittelitt da ungene var babyer. Ikke ordentlige bøker, mest babyleiker, og de bøkene som kom var dårlige. Jeg meldte meg ganske fort ut igjen. -men fint at du er fornøyd da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er med i to bokklubber, Goboken, den er veldig god og tilpasser seg barnets alderstrinn og du kan styre selv hvor ofte du skal få bøker og avbestille bokpakker samt gi tilbakemeldinger på pakkene. Jeg er også med i Ole Brumms babybokklubb, veldig bra for de aller minste 0-2 år. Har samme erfaring som GA med Goboken. Prøver den andre de sa nå, så får vi se :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg syntes Go'boken var skikkelig dårlig, var med der bittelitt da ungene var babyer. Ikke ordentlige bøker, mest babyleiker, og de bøkene som kom var dårlige. Jeg meldte meg ganske fort ut igjen. -men fint at du er fornøyd da :-) Go'boken har blitt litt bedre siden våre var så små. ) For vi har vel unger på samme alder? I 10-11-årsalderen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Go'boken har blitt litt bedre siden våre var så små. ) For vi har vel unger på samme alder? I 10-11-årsalderen? jepp, litt yngre 7 og nesten 10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser de har Ludde m.fl. Men prisen er den samme som i butikk. Er det vanlig? Mitt inntrykk er at bokklubben ligger noen få kroner under butikkpris - når det ikke er salg. Det er ingen porto. I tillegg har de jevnlig gode tilbud som det kan være kjekt å benytte seg av. Det står veiledende pris og bokklubbpris ved bøkene. Du skal forholde deg til bokklubbprisen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.