Gjest Mirakelet Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Noen som har oppskrift på en god pastasalat? Tenkte på en med kylling og pastasløyfer, ananas, salat, paprika og hva annet som passer til? Og hva slags saus/dressing passer? 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville heller gått for bulgur eller couscous istedenfor pasta. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Jeg ville heller gått for bulgur eller couscous istedenfor pasta. det liker jeg ikke og jeg skal ikke ha pastasalat fordi det er sunt, men fordi det er godt.. sånn egentlig er det dressingen jeg er ute etter, hjemmelaget eller kjøpeferdig? Hva passer - pasta og kyllingsalat? 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 det liker jeg ikke og jeg skal ikke ha pastasalat fordi det er sunt, men fordi det er godt.. sånn egentlig er det dressingen jeg er ute etter, hjemmelaget eller kjøpeferdig? Hva passer - pasta og kyllingsalat? Jeg synes fransk dressing er best, olje, sennep, sitron, salt og pepper.. Lager den litt på slump og smaker til etterhvert. Balsamico eddik blandet med olje er også en favoritt. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Til det du sa synes jeg en hvitløk- og rømmedressing passer best. 0 Siter
Speak Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Kald pasta blir ikke godt uansett hva du tilsetter!!! 0 Siter
dingsedama Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 vi har veldig ofte en dæsj med sweet chilisaus på.. ikke altfor mye, men nok til å gi en pikant smak... ellers: pastaskruer eller sløyfer, gjerne tricolorpasta, da den har litt mer forskjellige smaker... ananas, kylling, paprika, rødløk, ost i biter(vanlig hvitost, ofte norwegia, for den syns gubben er best), agurk, purre, og ellers det jeg finner i kjøleskapet eller grønnsaksdisken... 0 Siter
Solskinnspiken Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes det er veldig godt meda appelsiner i salat. Passer veldig godt sammen med kylling, hvis man har i det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er ingen "dressing-person", men får jeg skikkelig god tzatziki eller Heinz hvitløkssaus på salaten - da blir det vanvittig godt Ellers kan man jo ha i alt man vil i salater. Nå har vårløkene kommet - gir kjempegod smak. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes det er godt med en god fransk hjemmelaget dressing av vinaigrette-typen til pastasalat. Jeg ville droppet søte saker som ananas i. Derimot ville jeg hatt i soltørkede tomater og/eller cherrytomater, samt ruccola og pinjekjerner i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.