Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=563066

Første gangen kunne man nok tilgi dem fordi de ikke visst at de tråkket på mange såre følelser for russiske innvandrerkvinner som var blitt stemplet som horer kun på bakgrunn av sin nasjonalitet.

Når de nå lager nok en video med "skipagurra babylon" synes jeg de rett og slett er respektløse.

Jeg gruer meg til de flotte, russiske, kvinnelige, hardt arbeidende og høyst respektable kollegene mine ser dette, jeg vet de blir såret og lei seg.

Skijentene må gjerne danse rundt og vrikke og vise seg som sexy, lettkledd, horete, you name it, men må de samtidig bevisst tråkke på kvinner som fortsatt har mange såre følelser rundt alt dette? Nå som de vet at det sårer mange medsøstre?

Skrevet

Nina Karin Monsen skriver om "De sårede følelsers tyranni".

Jeg støtter hennes ytringer fullt ut.

Gjest bikku
Skrevet

Nina Karin Monsen skriver om "De sårede følelsers tyranni".

Jeg støtter hennes ytringer fullt ut.

Hallo! Akkurat som om skijentene uttrykker en viktig mening eller et poeng med dette?

Skippagurra Babylon var teit da den kom, og blir ikke mindre lavmål av at skijentene gjør en coverversjon. Kan ikke si jeg har mye respekt for de tøttene der, nei.

Skrevet

Jeg er enig, dette blir for dumt!

Fullstendig forkastelig å tråkke på en gruppe som har slitt med dette stemplet i flere år.

Jeg satt faktisk å snakket med ei russisk jente for to dager siden. Hun har vært i Norge i litt over ett år, men norsken gikk flytende. Fantastisk!

Gjest Kayia
Skrevet

De er kanskje ute etter neste års Fritt Ord- pris?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...