fyrlykt Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=563066 Første gangen kunne man nok tilgi dem fordi de ikke visst at de tråkket på mange såre følelser for russiske innvandrerkvinner som var blitt stemplet som horer kun på bakgrunn av sin nasjonalitet. Når de nå lager nok en video med "skipagurra babylon" synes jeg de rett og slett er respektløse. Jeg gruer meg til de flotte, russiske, kvinnelige, hardt arbeidende og høyst respektable kollegene mine ser dette, jeg vet de blir såret og lei seg. Skijentene må gjerne danse rundt og vrikke og vise seg som sexy, lettkledd, horete, you name it, men må de samtidig bevisst tråkke på kvinner som fortsatt har mange såre følelser rundt alt dette? Nå som de vet at det sårer mange medsøstre? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Nina Karin Monsen skriver om "De sårede følelsers tyranni". Jeg støtter hennes ytringer fullt ut. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Nina Karin Monsen skriver om "De sårede følelsers tyranni". Jeg støtter hennes ytringer fullt ut. Hallo! Akkurat som om skijentene uttrykker en viktig mening eller et poeng med dette? Skippagurra Babylon var teit da den kom, og blir ikke mindre lavmål av at skijentene gjør en coverversjon. Kan ikke si jeg har mye respekt for de tøttene der, nei. 0 Siter
nick Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er enig, dette blir for dumt! Fullstendig forkastelig å tråkke på en gruppe som har slitt med dette stemplet i flere år. Jeg satt faktisk å snakket med ei russisk jente for to dager siden. Hun har vært i Norge i litt over ett år, men norsken gikk flytende. Fantastisk! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 De er kanskje ute etter neste års Fritt Ord- pris? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.